امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۱۰:۲۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

صحبت‌های بهرامی در همایش شکوه مشارکت؛

تحت هیچ شرایطی به اعتماد شما مردم خیانت نخواهم کرد/ما سفره‌ها را کوچک نخواهیم کرد و کسی را از کنار سفره‌ها بلند نمی‌کنیم

دکتر بهرامی،عنوان کرد: جریان راه روشن فردا از جنس مردم و در کنار مردم بوده و ما کنار مردم خواهیم بود. و در کلام آخر باید بگویم تحت هیچ شرایطی به اعتماد شما مردم خیانت نخواهم کرد

به گزارش راه ملت؛ عصر امروز در همایشی پرشکوه مردم بخش سپیدار میزبان دکتر محمد بهرامی بودند.

در این همایش که به شکوه مشارکت نامگذاری شده بود دکتر محمد بهرامی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره مرحوم استاد میرزا درجی که اهل منطقه سپیدار بود از مردم خواست تا در انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حضرت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی حمایت کنند و به وی رای دهند.

دکتر بهرامی در ادامه گفت: سلام بر قهرمانان همیشه زنده جنگ تنگ تامرادی ما با صدای رسا باید اقرار بکنیم که ما هرچه داریم از صلابت و عزت بزرگانمان بوده است. دو واقعه‌ای که در تاریخ این دیار ثبت شده است یکی جنگ گرجستان و دیگری جنگ تنگ تامرادی است. اگر آن رشادت‌ها و مقاومت‌ها در این منطقه صورت نمی‌گرفت استانی واحد و مستقل به نام کهگیلویه و بویراحمد امروز نداشتیم.

وی در ادامه خطاب به مردم گفت: مردم عزیز بیدار باشید که به گرده همه دارند فشار وارد می‌کنند. امروز نیاز هست به همت شما عزیزان محیط سیاسی را عوض کنیم. بعضیا به دنبال متلاشی کردن جریان ما هستند و باید پرسید چه جریانی از این کار سود می‌برد.

بهرامی خاطر نشان کرد: صدای ما را به آن‌هایی که بی‌تفاوت هستند برسانید. تا دیرتر نشده این تاریکی سیاه‌تر نشده است و کورسوهای امید را از دست نداده‌ایم به ما ملحق شوید. ما گرفتار یک بازی خطرناک هستیم و قطعاً با مردم در مورد مسائل پشت پرده شفاف صحبت خواهم کرد.

وی خطاب به مردم گفت: اجازه ندید شما را بترسانند یا فریب دهند و این خود شما مردم هستید که باید زیر میز بازی آنها بزنید.

دکتر بهرامی خطاب به کسانی که قصد مشارکت در انتخابات را ندارند گفت: اگر ما انتخاب نکنیم برای ما انتخاب خواهند کرد. و آنهایی که شایسته تصمیم گیری برای این مردم بزرگ نیستند یقیناً تصمیم خواهند گرفت.

وی با طعنه به سخنان برخی تا در تریبون‌های رقبا گفت: آنهایی که با ما نیستند، بر ما نیستند. من از بعضی از مسائلی که در تریبون‌های رقبا می‌گذرد گلایه دارم. در یکی از این تریبون‌ها مردم را تهدید کردند و گفتند آنهایی که همراه ما فردا با ما نیستند.

محمد بهرامی تصریح کرد: ما سفره‌ها را کوچک نخواهیم کرد و کسی را از کنار سفره‌ها بلند نخواهیم کرد. سعی ما این است که سفره را بزرگتر و برای جمعیتی بیشتر فراهم کنیم.

شهردار اسبق یاسوج گفت: از اینکه کارشناسان خبره ما در ادارات به حاشیه رفته‌اند گله مند هستیم. چرا فقط بعضی‌ها باید از فیلتر گزینش عبور کنند و برای بعضی‌ها محال است این اتفاق بیفتد. ما باید این شرایط را عوض کنیم.

وی در مورد یکی دیگر از شایعات با اشاره به فرزند بزرگ خود که کنارش ایستاده بود گفت: بعضی از آقایان گفتند که فرزندان من تابعیت خارجی دارند. فرزند بزرگ من تا ۴ سال دیگر هم نمی‌تواند رای بدهد. فرزندان من ریشه در این خاک دارند ایرانی هستند و ایرانی خواهند ماند.

این استاد دانشگاه بیان کرد: ما میدان را برای جوانان و بانوان باید فراهم کنیم و به آنها اعتماد به نفس دهیم. م با جوهره و توان این جوانان در کنار هم توانستیم شهر یاسوج را مدیریت کردیم و در آینده به همت و جوهره این جوانان منطقه را مدیریت خواهیم کرد.

وی افزود: این جریان یک جریان مردمی است و بعداً در یکی از جلسات در مورد نگاه و رفتار ما در جریان راه روشن فردا مفصل صحبت خواهم کرد. قطعاً بعضی‌ها تا بعد از انتخابات مات و مبهوت می‌مانند و حتی نخواهند فهمید ما چه گفتیم.

دکتر بهرامی در آخر گفت: جریان راه روشن فردا از جنس مردم و در کنار مردم بوده و ما کنار مردم خواهیم بود. و در کلام آخر باید بگویم تحت هیچ شرایطی به اعتماد شما مردم خیانت نخواهم کرد.

منتشر شده در :2024/02/15 - 11:02|شناسه خبر: 89979 112 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه