امروز :دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۱:۲۶:۲۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

برگزاری نشست مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد با ائمه جمعه استان

نشست مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد با ائمه جمعه استان برگزار شد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، «سید امیرتیمور موسویان» مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان، با ائمه جمعه استان دیدار و گزارشی از اقدامات صورت گرفته و برنامه های آینده این اداره کل را ارائه داد.
در این نشست ائمه جمعه استان با تشکر از مدیرکل صمت بابت حضور در این جلسه، خواستار عملکرد قوی در تمام حوزه‌‌ها اعم از؛ نظارت بر بازار، اصناف، صنایع، معادن و واحد های تولیدی، صنعتی و صنفی شدند.
موسویان با اعلام آمادگی اداره کل صمت برای استفاده از راهنمایی ها و هدایت های ائمه جمعه گفت: یکی از رسالت های ما پیوست های فرهنگی است که همواره مدنظر ما در برنامه های اجرایی و عملیاتی است و با افتخار اعلام می‌کنم یک پیوست معنوی را نیز به این موضوع اضافه کنیم.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان با تشکر از ائمه جمعه استان بابت تشکیل این جلسه و تبریک پیشاپیش ماه پر برکت شعبان، گفت: ما سند چشم انداز توسعه استان در بخش اقتصادی در صنعت، معدن و تجارت در ۵ سال آینده را ترسیم کردیم.
موسویان با اشاره به اینکه تلاش ما تحقق شعار سال (رشد تولید و مهار تورم) است، اظهار داشت: در زیر بخش ها و در صنایع نفت و گاز پتروشیمی، پتانسیل های معدنی، ماشین آلات کشاورزی، ماشین سازی، صنایع تبدیلی، غذاهای آشامیدنی و داروسازی زیر ساخت ها را آماده کردیم.
وی ادامه داد: مقام عالی وزارت صمت تاکید ویژه بر عدم خام فروشی معادن و پرهیز از این موضوعات را دارند.
مدیرکل صمت استان با بیان اینکه استان دارای ظرفیت های معادنی بسیار مهمی است، گفت: در جریان برگزاری کارگروه تعامل ملی فعالیت های معدنی با منابع طبیعی آبخیز داری که در استان برگزار شد ۲۱ پهنه معدنی را در استان بازگشایی کردیم که فرصت سرمایه گذاری ایجاد شود. تلاش ما ایجاد نقش موثر و فزاینده در تولید ناخالص داخلی کشور است.
موسویان به این موضوع که این جایگاه‌ها قائم به افراد نیست و افتخار ما این است که بتوانیم به سفره مردم شریف رونق ببخشیم اشاره کرد و توضیح داد: در بحث نظارت و بازرسی بر بازار، مردم عزیز همکار افتخاری ما باشند و هر گونه تخلف صنفی که رویت نمایند را به ما اعلام کنند تا در اسرع وقت، برخورد قانونی لازم صورت پذیرد.

منتشر شده در :2024/02/17 - 07:02|شناسه خبر: 90000 95 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه