امروز :شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۰۲:۱۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

اجرای طرح ترخیص فوق‌العاده وسایل نقلیه توقیفی در استان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از اقدام هایی خرسند ساز و امید آفرین به مناسبت میلاد با سعادت امام زمان (ع) خبر داد.

به گزارش راه ملت؛ سرهنگ پیوست بیان کرد: با عنایت به در پیش بودن میلاد مبارک امام عصر(عج)و به منظور ایجاد نشاط و شادی در سطح جامعه با ارائه اقدام های خرسند ساز و امید آفرین از تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۵به مدت دو هفته تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ طرح ترخیص فوق‌العاده وسایل نقلیه توقیفی به استثنای وسایل نقلیه ای که دارای سابقه پرونده های قضایی مفتوحه ویا شکایت دار می باشند با مشوق ها و تسهیلات در دستور کار قرارمی گیرد.

وی، افزود: در تمامی مصادیق توقیف وسایل نقلیه مرتبط با تخلفات و جرائم رانندگی , زمان توقیف به حداقل تقلیل می‌یابد و صرفاً وسایلی که در حال طی مدت توقیف هستند ترخیص می شود.

سرهنگ پیوست، گفت : تقسیط جرائم را برای متقاضیان ترخیص وسایل نقلیه توقیفی در مدت دو هفته(زمان اجرای طرح) با پرداخت یکساله از تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ فراهم شده است.

وی،اظهار داشت: با هماهنگی لازم با دفاتر پلیس ۱۰+ به منظور تقسیط جرائم رانندگی (برابر شرایط طرح های قبلی و تکمیل فرم تقسیط در محل دفاتر صرفاً برای درخواست های ثبت شده در طول دو هفته زمان اجرای طرح) صورت گرفته است.

سرهنگ پیوست،عنوان کرد: سایر تحصیلاتی که در طرح های فوق‌العاده گذشته ارائه می شده است از جمله امکان ترخیص وسایل نقلیه فاقد معاینه فنی مشروط به عدم تردد در معابر،تحویل وسایل نقلیه به متصرف قانونی صورت می‌گیرد.

منتشر شده در :2024/02/21 - 08:02|شناسه خبر: 90068 100 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه