امروز :چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۵۵:۴۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

معاون متوسطه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

تمدید مهلت ثبت نام مرحله مدرسه ای دهمین جشنواره نوجوان خوارزمی تا ۱۵ اسفندماه

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:مهلت ثبت نام مرحله مدرسه ای برای شرکت در دهمین جشنواره نوجوان خوارزمی تا ۱۵ اسفندماه تمدید شد.

به گزارش راه ملت؛ محمد جمالی آرند،با اعلام این خبرافزود:سامانه برای بارگزاری مدارک ویژه کسانی که تاکنون در این جشنواره ثبت نام کرده اند ،فعال شده است.
وی با بیان اینکه ثبت نام برای شرکت در جشنواره نوجوان خوارزمی ازاول آذرماه شروع شده است گفت: علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی my.medu.ir نسبت به بارگذاری آثار و مدارک خود اقدام کنند.
جمالی آرند،افزود:چنانچه رمز ورود دانش آموزان منقضی شده باشد ،می توانند از طریق درگاه دولت من و شماره تلفن همراهی که موقع ثبت نام به مدرسه داده شده و یا توسط مدیر مدرسه از سامانه سیدا نسبت به دریافت رمز جدید اقدام نمایند.
وی ،زمان شروع فرایند داوری مرحله مدرسه ای را ۲۰ اسفندماه اعلام کرد و گفت:ضروری است داوران ،نتایج داوری مرحله مدرسه ای را در سامانه اعلام شده و در موعد مقرر ثبت نمایند.
جمالی آرند،با بیان اینکه تایید نهایی داوری مرحله مدرسه ای توسط مدیران مدارس ۲۷ اسفندماه می باشد، افزود: زمان برگزاری مرحله استانی این جشنواره هم تیرماه ۱۴۰۳ است.
وی گفت:دانش‌آموزان دوره اول متوسطه می‌توانند، باتوجه به فیلم بارگزاری شده در سامانه در بخش جشنواره نوجوان خوارزمی ورود کرده و ثبت نام خود را در ١١ حوزه تربیت و یادگیری نهایی کنند.
وی از دانش آموزان خواست پیش از ثبت نام با معلمان مدرسه و دوستان خود مشورت و هماهنگی کرده و بعد اقدام به ثبت نام نهایی کنید.

منتشر شده در :2024/02/21 - 10:02|شناسه خبر: 90087 80 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه