امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۴۲:۵۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

معاون وزیر راه و شهرسازی، خبر داد؛

واگذاری ۷۰ هزار هکتار زمین در قالب پویش مهدوی و قانون جوانی جمعیت

معاون وزیر راه و شهرسازی، گفت: در پویش طرح مهدوی واگذاری زمین قانون جوانی جمعیت، ۷۰ هزار هکتار زمین واگذار شد.

به گزارش راه ملت؛«علی نبیان» در مراسم واگذاری زمین به ۱۸۱۴ خانوار ماده ۴ طرح قانون جوانی جمعیت در یاسوج افزود: دولت سیزدهم تلاش کرده هر وعده‌ای که داده را عملیاتی نماید.

وی اظهارکرد: یکی از وعده‌های دولت سیزدهم ساخت مسکن که از دغدغه مقام معظم رهبری است، بود و در همین راستا دو میلیون و ۲۸۰ هزار مسکن آغاز شده و این مهم اتفاق خوبی است.

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از دغدغه مقام معظم رهبری با ماده ۴ قانون طی اتفاق زیبایی و در قالب پویش مهدوی رفع شد و امروز در این طرح ۱۸۱۴ زمین به خانوارها واگذاری می‌شود که با این اقدامات بخشی از دغدغه‌ها را کاهش دهیم.

نبیان تصریح کرد: در قالب پویش مهدوی ۷۰ هزار قطعه زمین با اعتبار ۷۰ همت  در سراسر کشور واگذار شده است که عدد کمی نیست و برای افرادی که در قانون جوانی جمعیت زمین دریافت کردند هزینه نظام مهندسی ۵۰ درصد خواهد بود.

وی ادامه داد: مردم در همه صحنه‌ها و عرصه‌های انقلاب اسلامی حضور دارند و ساخت مسکن و واگذاری زمین به خانواده‌ها انجام بخشی از تعهد دولت به مردم است.

معاون وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: یکی از پروژه‌های فاخری که وزارت راه و شهرسازی اجرا کرد مصلی تهران است که تلاش می‌کنیم سال آینده فاز یک این پروژه مهم را به بهره برداری برسانیم.

نبیان،بیان کرد: آخرین کاری که حوزه راه و شهرسازی در استان کهگیلویه و بویراحمد انجام داد خانه‌های سازمانی باشت بود اما پیگیر احداث بیمارستانی در استان با کمک وزارت بهداشت و استانداری استان هستیم.

منتشر شده در :2024/02/27 - 01:02|شناسه خبر: 90158 55 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه