امروز :پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۷:۵۳:۰۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

فراخوان اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان کهگیلویه بویراحمد جهت حضور حماسی در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان کهگیلویه بویراحمد جهت حضور حماسی در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فراخوان صادر کرد.

به گزارش راه ملت؛ اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان کهگیلویه بویراحمد جهت حضور حماسی در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فراخوان صادر کرد.

متن پیام مدیرکل صنعت،معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد بدین شرح است :

شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی و همگانی است. شرکت در انتخابات در واقع پاسداشت خون شهیدانی است که با خون خودشان باران رحمت الهی را به زمین خشکیده جانها، ارزانی داشته و به امت اسلام حیاتی دوباره داده اند.

سلام و درود بیکران خداوند متعال نثار ارواح طیبه دلاور مردانی از سلاله خون خدا، که با بذل جان شیرین خود شجره طیبه انقلاب و نظام مقدس اسلامی را آبیاری نمودند.

همگان آموخته ایم که راه مقابله با ترفندها و دسیسه های جدید بدخواهان نظام اسلامی مان، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان این مرز و بوم و همچنین شرکت همگانی و آحاد جامعه در انتخاباتی پرشور، برای پاسداشت خون پاک لاله های به خون خفته وطن است.

در همین راستا اداره کل صنعت معدن و تجارت استان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، از عموم مردم بصیر، بیدار، انقلابی و همیشه در صحنه استان، بویژه بازاریان، فعالان اقتصادی، صنعتگران، معدنکاران و شورای هم خانواده صمت دعوت می نماید تا با استعانت از خداوند متعال و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری (مدضله العالی)، حماسه ای نو در جهت برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات های پیش رو خلق نمایند و به دشمنان قسم خورده ایران اسلامی نشان دهند که مردم ولایت مدار کهگیلویه وبویراحمد همچون همیشه در میدان و تا پای جان، انقلاب و کشورشان را دوست دارند و پای این نظام و رهبری خواهند ایستاد.
ان شاء الله

سیدامیرتیمور موسویان
مدیرکل صنعت،معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد

منتشر شده در :2024/02/27 - 08:02|شناسه خبر: 90177 66 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه