امروز :شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۵:۳۹:۰۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

خسارت بارش‌های اخیر در بخش کشاورزی استان ۶۲۰ میلیارد ریال است

– مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بارش های اخیر به بخش کشاورزی استان ۶۲۰ میلیارد ریال خسارت وارد شد.

به گزارش راه ملت و به نقل از مهر، علیرضا نیکروز در گفت وگو با خبرنگاران،اظهارداشت: در هفته گذشته بارش ۲۰۰ میلی متری باران در اکثر مناطق استان به خصوص مناطق سردسیری داشتیم.

وی با بیان اینکه بارش‌ها در برخی مناطق موجب خسارت به بخش شیلات، آب و خاک، باغات و مزارع حوزه کشاورزی شد، گفت: بر اساس آمار سال جاری یکی از خشک‌ترین سال‌های دهه اخیر در استان سپری شد اما سامانه بارشی روزهای پایانی هفته گذشته در برخی نقاط با ۲۰۰ میلیمتر بارش همراه بود.

نیکروز تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که ایجاد شد جاری شدن سیلاب در برخی مناطق بود که در این راستا شهر یاسوج نیازمند طرح جامع مطالعاتی هدایت آب‌های سطحی و سیلاب‌ها است.

وی افزود: اقداماتی در برخی از مناطق شهر یاسوج انجام گرفته شده اما کافی نیست و باید شهرداری برای مرتفع کردن این مشکلات عزمی جدی داشته باشد.

نیکروز تصریح کرد: در برخی نقاط شهر یاسوج به دلیل وجود معارضات اجتماعی، شهرداری نتوانسته برای جدول کشی معابر و خیابان‌ها اقدامات لازم را انجام دهد و همین مسئله موجب آب گرفتگی معابر و منازل در بارندگی‌ها شده و رفع مسائل و مشکلات مرتبط با آب گرفتگی در یاسوج نیازمند مشارکت و تعامل مردم با شهرداری است.

منتشر شده در :2024/02/27 - 11:02|شناسه خبر: 90187 61 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه