امروز :یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۱:۴۲:۲۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی در استان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد خبر از برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی در استان داد و گفت: این آزمون در صبح روز جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ همزمان با سراسر کشور در ۵۳ حوزه امتحانی در استان برگزار می‌شود.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان؛ شاهینی با اعلام این خبر افزود: آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی در حوزه‌های شهرستان های یاسوج، گچساران و کهگیلویه برگزار خواهد شد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، با اشاره به اینکه در این آزمون در مجموع۱۳ هزار و ۸۱ نفر در استان ثبت نام کرده‌اند، بیان داشت: ۷۳ درصد ثبت نام کنندگان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی زن و ۲۷ درصد آنان مرد هستند.
شاهینی با بیان اینکه این آزمون زیر نظر سازمان امور اداری و استخدامی و از سوی سازمان سنجش آموزش کشور برگزار خواهد شد، اظهار داشت: در استان‌ها نظارت بر این آزمون توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خواهد بود.
گفتنی است در سالجاری در مجموع هشت آزمون استخدامی شامل آزمون‌های آموزگار ابتدایی و استثنایی و آزمون دبیری و نیز شش آزمون استخدامی بطور جداگانه برای جبران کمبود نیروی انسانی در دستگاه‌های اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شده است.
در همین راستا آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین ( ویژه استان کهگیلویه و بویراحمد) و آزمون استخدام ویژه معلولان نیز اوایل سال ۱۴۰۳ جهت جذب نیروی انسانی جدید در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.

منتشر شده در :2024/03/06 - 02:03|شناسه خبر: 90273 59 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه