امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۱۴:۴۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پیام نوروزی سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد

صالح داستار سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد
طی پیامی عید باستانی نوروز را به دانش‌آموزان، جامعه شریف فرهنگی و سایر ارکان و اعضای آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش راه ملت، صالح داستار سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد
طی پیامی عید باستانی نوروز را به دانش‌آموزان، جامعه شریف فرهنگی و سایر ارکان و اعضای آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بنام خدای بهار آفرین

یا مقلب القلوب والابصار
یا مدبر الیل و النهار
یا محول الحول و الحوال
حول حالا الی احسن الحال ‌

بهار، رستاخیز طبیعت و جلوه‌ی بی‌نظیری از قدرت حضرت پروردگار است. با اراده‌ی خالق بی‌همتا، جوانه‌ها و شکوفه‌ها از تن شاخه‌های خشک می‌روید و طبیعت جانی دوباره می‌گیرد. این تجدید حیات یاد‌آور زندگی دوباره و جاودان است. اینجانب آغاز سال ۱۴۰۳ هجری شمسی که تقارن بهار قرآن با بهار طبیعت را به ارمغان دارد به محضر همه‌ی مردم شریف و نجیب شهرستان بویراحمد، بویژه دانش‌آموزان عزیز به عنوان فرزندان نازنینم، معلمان سخت‌کوش و متواضع و نیز همه‌ی همکاران محترم فرهنگی اعم از شاغل و پیشکسوت، صمیمانه تبریک و شاد‌باش عرض می‌نمایم.

در آستانه بهار طبیعت، ضمن آرزوی ظهور بهار جاودان مهدی موعود (عج)، از خداوند متعال می‌خواهیم که به همه‌ی ما توفیق بهره‌مندی از درس‌های بهار طبیعت را عنایت فرمایند؛ زیرا بهار معلمی دانا و آگاه است که می‌توان از کلاسش، درس تحول و تغییر با تازگی و طراوت، رویش، بالندگی و پویایی آموخت.

فرصت را غنیمت می‌شمارم و از شما دانش‌آموزان عزیز، معلمان شریف و سایر ارکان و اعضای آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در کمال تواضع درخواست می‌نمایم در این ایام ضمن کوشش و خلاقیت جهت معرفی فرصت‌ها و جاذبه‌های گردشگری شهرستان بویراحمد و نیز میهمان‌نوازی و همکاری صمیمانه با گردشگران عزیز، در فرهنگ‌سازی جهت حفاظت از طبیعت فعالیت نماییم.

امیدوارم به برکت این سال جدیدِ آمیخته با بهار قرآن و البته همراهی و همکاری همه‌ی مردم، شاهد تحول مثبت در تمام سطوح نهاد آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد و متعاقب آن افزایش میزان رضایت از عملکرد اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد باشیم.

با احترام مجدد
صالح داستار
سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد

منتشر شده در :2024/03/20 - 07:03|شناسه خبر: 90546 61 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه