امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۸:۱۴:۳۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

آغاز هفته زمین پاک با اجرای ۲۰ برنامه آموزشی در کهگیلویه وبویراحمد

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت : همزمان با آغاز هفته زمین پاک ۲۰ برنامه آموزشی در ۷ شهرستان استان طی یک هفته اجرا خواهد شد.

به گزارش راه ملت و به نقل از اداره روابط عمومی و امور رسانه حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد – همرمان با صبح سومین روز از اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ و آغاز هفته زمین پاک ، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان از اجرای ۲۰ برنامه آموزشی در ۷ شهرستان استان طی یک هفته خبر داد .

اسلام جاودان خرد با اعلام این خبر گفت : مراسم روز جهانی زمین پاک هر ساله ۲۲ آوریل همزمان در سراسرجهان برگزار می شود ، در این راستا به بمنظور ایجاد حساسیت و هم افزایی بیشتر در حفاظت از زمین در کشور ما ایران اسلامی این روز بمدت یک هفته بعنوان “هفته زمین پاک ” با تبیین شعار مشخص و اجرای برنامه های فرهنگی آموزشی گرامی داشته می شود .

جاودان خرد گفت : امسال هفته زمین پاک از سوم تا نهم اردیبهشت با شعار ” مشارکت مردم ، ایران در برابر پلاستیک ،نجات زمین” با اجرای ۲۰ برنامه آموزشی و مشارکتی با دستگاه های اجرایی گرامی داشته می شود .

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت : دستور العمل هفته زمین پاک به منظور ایجاد آگاهی و اطلاع رسانی به شهروندان و جلوگیری از تخریب محیط زیست به طور عام و آلودگی زمین به طور خاص به ۷ شهرستان استان ابلاغ شده است.

جاودان خرد گفت : نواخته شدن زنگ زمین پاک در مدارس ، برگزاری برنامه بسیج پاک سازی با همکاری آموزش و پرورش و دستگاه های متولی ، پاکسازی مبادی کوهستانی با حضور طبیعت دوستان و کوهنوردان ، حضور در برنامه های رادیویی و تلویزیونی ، استفاده از ظرفیت خانه های محیط زیست ، بازدید سرزده از صنایع و تجلیل از صنایع سبز ، نشست با اعضای شورای اسلامی ، استفاده از ظرفیت تبلیغات محیطی و سایر برنامه های متناسب با ظرفیت شهرستانی از برنامه های ابلاغ شده برای اجرا در این هفته است .

وی اظهار امیدواری کرد که با همکاری و تعامل سازنده بین مسوولان و شهروندان آرزوی داشتن آسمان آبی و زمین پاک تحقق یابد.

منتشر شده در :2024/04/22 - 03:04|شناسه خبر: 90828 32 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه