امروز :یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۳۲:۲۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

عیادت حضرت آیت الله حسینی از مجروح‌ حا‌دثه تروریستی راسک استان زاهدان

حضرت آیت الله حسینی، نماینده ولی فقیه در استان، از مجروح حادثه تروریستی راسک، «سروان قدرت الله امیری» عیادت کرد و در جریان آخرین وضعیت سلامتی این نظامی مجاهد قرار گرفت.

به گزارش راه ملت؛ حضرت آیت الله حسینی، نماینده ولی فقیه در استان، از مجروح حادثه تروریستی راسک، «سروان قدرت الله امیری» عیادت کرد و در جریان آخرین وضعیت سلامتی این نظامی مجاهد قرار گرفت.

🔶نماینده ولی فقیه در این دیدار امنیت را مدیون مجاهدت چنین انسان های شایسته و ایثارگری دانست و گفت:ما باید قدردان این شهیدان زنده باشیم؛ زیرا امنیت همه ما در گرو جانفشانی این عزیزان است.

🔷آیت الله حسینی افزود: اسرائیل در حال نفس کشیدن های آخر هست و این دست و‌ پا زدن ها نمی تواند به این رژیم غاصب کودک کش کمک کند.دست پرورده های استکبار بدانند که در ایران اسلامی هیچ جایگاهی برای آنها نیست و مردم ما برای امنیت کشورشان جان می دهند و از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

🔶اگر چه دشمنان انقلاب اسلامی ایران، همواره تلاطم های سخت و بحران های شدید را به ما وارد کرده اند؛ اما در نهایت، نتیجه همه این آسیب ها به نفع جبهه حق رقم خورده است. اکنون نیز شهادت و مجروحیت تعدادی از مجاهدان راه اسلام، نشانه و مظهر عظمت این قشر جان بر کف و نمادی از فداکاری آنها در مواجهه با جریان های باطل و انحرافی شد.

🔷آیت الله حسینی در این دیدار ضمن در جریان قرار گرفتن آخرین وضعیت سلامتی این مجاهد جان برکف، ایشان را مورد تفقد قرار داد و گفت: اجر شما انسان های فداکار و قهرمان را فقط خداوند می تواند جبران کند و قطعا پاداش شما نزد خدا محفوظ است. در پایان برای ایشان دعای عاقبت به خیری و عافیت کردند.

┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄
🌐ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد
@setad_kb

منتشر شده در :2024/04/28 - 11:04|شناسه خبر: 90938 31 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه