امروز :یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۳۶:۴۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

کسب نائب قهرمانی تیم والیبال بانوان آموزش فنی و حرفه‌ای استان در مسابقات کشوری کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای

تیم والیبال بانوان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در مسابقات کشوری کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور عنوان نائب قهرمانی را به خود اختصاص داد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان از کسب مقام دوم تیم والیبال بانوان استان کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات ورزشی مرحله کشوری کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ( جام شهدای مهارت) به میزبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز مقام خبر داد.

وی با اعلام این خبر گفت: هدف از اعزام این تیم فراهم آوردن زمینه شادابی و نشاط و ترغیب کارکنان به انجام ورزش های همگانی جهت سلامت جسم و روح و روان دانست.

سید نورالله هدایت ضمن اشاره به این که ورزش در روحیه بالا و جسم سالم کارکنان نقش بسزائی دارد ،تصریح کرد: این دوره از مسابقات از چهارم لغایت ششم اردیبهشت‌ماه سال‌جاری ویژه بانوان به میزبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز و با حضور ۱۳۰ ورزشکار در رشته های والیبال، دارت و شطرنج برگزار گردید که علاوه بر نائب قهرمانی تیم والیبال این اداره کل، در رشته شطرنج سرکار خانم فاطمه صادقی ، مربی مرکز آموزش فناوری اطلاعات و کسب و کار یاسوج مقام دوم کشور را نیز کسب از آنِ خود کرد.

منتشر شده در :2024/04/28 - 01:04|شناسه خبر: 90945 28 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه