امروز :سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۲۱:۱۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پیام مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز جهانی کارگر

کارگران، پرچمداران بی ادعای عرصه تولید

مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر را به تلاشگران عرصه کار و تولید تبریک گفت.

به گزارش راه ملت؛ مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر را به تلاشگران عرصه کار و تولید تبریک گفت.

   در پیام رسول چراغ سحر سحر آمده است:

   بدون شک همه پیشرفت‌های بشری در طول تاریخ از روحیه کار و تلاش و اندیشه ساختن آینده ای بهتر نشات گرفته است و در این میان کارگران به عنوان پرچمداران بی ادعای عرصه تولید، همواره ایفاگر نقشی مهم و اساسی در راه نیل به رشد، تعالی و شکوفایی هستند. 
   کارگران ، سرمایه های ارزشمندی هستند که می توانند افق های روشن را در مسیر پیشرفت و رشد هرچه بیشتر، پیش روی جامعه بگشایند.
   کارگران عزیز و سختکوش، نمونه بارزی از فرهنگ سازان حقیقی کار و کوشش بی امان هستند که به رغم همه تنگناها و مشکلات، امیدوارانه در مسیر تعالی کشور گام بر می دارند و بوسه پیامبر گرامی اسلام بر دستان آنان، بیانگر متعالی‌ترین و ارزشی ترین نگاه به این قشر زحمتکش است.
   بهبود فضای کسب و کار، سرمایه گذاری و اشتغال در گرو مشارکت همه دستگاه ها، سازمان ها، کارفرمایان و افراد کارآفرینی استکه می بایست با مسئولیت پذیری اجتماعی و حمایت همه جانبه از کار و کارگر ، رونق تولید را بیش از پیش فراهم سازند و امید است در سایه تلاش و هم افزایی دیگر متخصصان و فعالان بخش تولید و اقتصاد شاهد رونق فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال پایدار برای فرزندان این مرز و بوم باشیم.
   ضمن گرامی داشت روز جهانی کار و کارگر، این روز را به تمامی فعالان شریف و زحمتکش حوزه کار و کارگری تبریک می گویم و از خداوند بزرگ سلامت، سعادت و سربلندی برای این عزیزان و پیشرفت و آبادانی روزافزون ایران اسلامی را آرزو دارم.

منتشر شده در :2024/04/29 - 02:04|شناسه خبر: 90952 37 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه