امروز :یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۱۲:۰۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پیام تبریک مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه‌و‌بویراحمد به مناسبت “روز معلم”

درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به مناسبت فرارسیدن روز معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش راه ملت؛ امین درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به مناسبت فرارسیدن روز معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری پیام تبریکی صادر کرد؛

متن پیام به شرح زیر است؛

معلمی شغل نیست، یک سلوک انسانی است، دلدادگی به دانایی و شیدایی به کاهش جهل و نادانی.مدیون معلمان‌مان هستیم. از آنان که طلسم الفبا را برای ما گشودند تا آنان که غبار از جهان و انسان زدودند.»
بدون تردید موفقیت نسل‌های کنونی و آینده ما، در گرو اهتمام خستگی‌ناپذیر آموزگارانی است که با ایثار و فداکاری در جهت حفظ، تقویت و انتقال علوم، زمینه آموزش و پرورش نونهالان، نوجوانان و جوانان این مرز و بوم را فراهم می‌آورند.
با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید آیت‌الله مرتضی مطهری معلم بزرگ مدرسۀ انقلاب اسلامی، امیدوارم در سال “جهش تولید با مشارکت مردم”، پیشقراولان عرصه علم و دانایی بیش ‌از پیش بستر رشد اندیشه، تلاش و جهاد را برای نوجویان و نسل‌های این سرزمین پرافتخارفراهم کنند.
دولت مردمی نیز با درک اهمیت آموزش و پرورش بر بهبود شاخص‌های آموزشی تربیتی در استان کهگیلویه و بویراحمد اهتمام ویژه دارد و به طور قطع این مهم بدون همراهی معلمان فرهیخته و اندیشمند میسر نمی‌شود.
روز دوازدهم اردیبهشت که مزین شده است به نام و مقام معلم را بر تمام آموزگاران این سرزمین و استان و همچنین بر هنرآموزان هنرستان های هنرهای زیبا و آموزشگاه های هنری استان تبریک و گفته و گرامی می داریم.

منتشر شده در :2024/05/01 - 08:05|شناسه خبر: 91021 94 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه