امروز :یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۱۴:۰۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تدوین برنامه رشد اقتصادی سال۱۴۰۳در راستایی برنامه‌های توسعه استان

در راستای تحقق شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) و بر اساس ضوابط ابلاغی از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور ؛ جلسه هم‌اندیشی به منظور تبیین برنامه رشد اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۴۰۳، در محل سازمان مدیریت برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد و با حضور رئیس سازمان، روسا و اساتید دانشگاه‌های استان ، مدیران ، معاونین و کارشناسان دستگاه اجرایی استان برگزار شد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان شاهینی رئیس سازمان اظهار داشتند؛ برنامه رشد اقتصادی در استان باید بر مبنای سند آمایش سرزمین، چشم انداز ، نظریه پایه ، سند توسعه و مدل توسعه پایدار استان تدوین شود‌.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گفت؛ برای تحقق رشد اقتصادی در سال ۱۴۰۳ نیازمند اجرای برنامه‌های تحول آفرین در حوزه‌های مختلف کشاورزی، صنعتی ،تجارت ، بازرگانی، خدمات، گردشگری و … هستیم.
شاهینی تصریح کرد ؛ تمامی عوامل موثر؛ منجمله منابع انسانی ، منابع مادی، منابع اطلاعاتی و فیزیکی باید مورد توجه قرار گیرد.
وی گفت برنامه رشد اقتصادی نیازمند زمان، برنامه و توجه به تمام ابعاد است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان؛ بر لزوم استفاده از نخبگان و خبرگان و کارشناسان دستگاههای اجرایی برای تدوین برنامه رشد اقتصادی تاکید کردند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در این جلسه گفت؛ تحقق رشد اقتصادی همراه با عدالت اجتماعی و کاهش فاصله طبقاتی ماموریت اصلی سازمان برنامه و بودجه کشور در سال ۱۴۰۳ است.

منتشر شده در :2024/05/06 - 02:05|شناسه خبر: 91072 30 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه