امروز :یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۵۹:۰۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

در آخرین روز از هفته بزرگداشت مقام معلم؛

تجلیل از ۹ معلم نمونه کشوری و استان کهگیلویه و بویراحمد

در آخرین روز از برگزاری هفته مقام معلم ،از ۹ نفر از معلمان نمونه کشوری و استانی کهگیلویه و بویراحمد با اهداء لوح سپاس تجلیل شد.

به گزارش راه ملت؛ استاندار کهگیلویه‌ و‌ بویراحمد در این مراسم گفت: فرزندان این استان مستعدترین افراد برای نقش آفرینی هستند در این راستا در چینش نیروهای استان از نیروهای بومی استفاده کردیم.
علی احمد زاده با تاکید بر اینکه جایگاه معلم ارزشمند و گرانبها است و نیاز به پوستر و تمجید ندارد افزود: امروز در همه عرصه ها نقش و اثر معلم دیده می شود و همه پیشرفت های کشور در عرصه های علمی، نظامی ،فرهنگی پزشکی ،اقتصادی و اجتماعی مدیون تلاش‌ها و زحمات معلمان است.
سرپرست اداره‌ کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد،هم گفت: معلم ندای فطرت را طنین انداز می‌کند و  انسان را به ترقی و کمال می رساند .
محمد جمالی آرند،به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با معلمان اشاره کرد و افزود: بنا به فرموده رهبر انقلاب عبور از گردنه‌های دشوار پیشرفت نظام بدون کمک و توجه به آموزش و پرورش امکان پذیر نیست و راه حل آن توجه به مدرسه است.
وی ،افزود:با کار و تلاش شبانه روزی گفتمان تحولی و فرهنگ تحول خواهی در تمام سطوح آموزش و پرورش در حال اجراست و با بسیج تمام امکانات و توانمندی‌ها زمینه این تحول به بهترین نحو انجام خواهد شد.
جمالی آرند ،از استخدام بیش از هزار نفر معلم در سال گذشته و بیش از ۵۸۰ نفر معلم جدید برای مهرماه امسال در آزمون های جدید استخدامی در مقاطع مختلف در دولت مردمی ایران قوی در استان خبر داد و گفت:در نهضت مدرسه سازی بیش از ۷۰۰ کلاس درس در دولت سیزدهم به کلاس های درس استان اضافه شد.
مشاور وزیر آموزش و پرورش نیز ،با تبریک هفته مقام معلم گفت:نقش معلم در هدایت و راهبری جامعه نقش انبیاء است.
خانم مدبر نژاد، با اشاره به برخی اقدامات دولت سیزدهم در جذب و ساماندهی نیروی انسانی افزود:تشکیل بیش از ۷۰۰ کانون ارزیابی برای تشخیص و سنجش شایستگی های حرفه ای ،علمی،عملی و تخصصی برای بکار گیری نیروهای جدید از جمله این کارها است.
وی ،گفت:در سال گذشته بیش از ۷۰ هزار نفر از بهترین افراد که دارای شایستگی های عامی،حرفه ای ،تخصصی معلمی بودند ارزیابی ،گزینش و جذب شده که در نوع خود در تاریخ وزارت آموزش و پرورش بی نظیر است.
مدبرنژاد،جذب دانش آموزان نخبه علمی،ورزشی ،فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه فرهنگیان، توجه دولت به مهارت آموزی دانش آموزان دوره متوسطه دوم ،اجرای مصوبه تاثیر قطعی سوابق تحصیلی و معدل در کنکور،تدوین شیوه نامه مدرسان آموزش خانواده و ابلاغ آن به استان ها جهت اجرا را از دیگر اقدامات ماندگار و ارزنده دولت سیزدهم در دستگاه تعلیم و تربیت برشمرد.
اجرای سرود،دکلمه خوانی ،خواندن شعر در وصف مقام معلم از برنامه های جانبی این آیین بود.

منتشر شده در :2024/05/08 - 01:05|شناسه خبر: 91078 31 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه