امروز :دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ساعت : ۰۰:۰۴:۲۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

در اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد؛

گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و شهدای راه خدمت

زیارت عاشوارآیین سوگواری شهادت خادم الرضا (ع) آیت الله سید ابراهیم رئیسی و گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.

به گزارش راه ملت و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی(کهگیلویه وبویراحمد)، به مناسبت سوم خرداد، شهادت خادم الرضا شهید رئیسی، رئیس جمهور جهادی و هیات همراه ایشان، مراسم قرائت زیارت عاشورا و مداحی با حضور مدیرکل راه و شهرسازی، سرهنگ تندپور مسئول بسیج کارکنان ادارات استان، علی نیا امام جماعت راه و شهرسازی، معاونین و جمعی از کارکنان این اداره کل در نمازخانه ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه طی این مراسم ضمن تسلیت این ضایعه اسفناک گفت: رئیس جمهور با عهدی که با خدا و ملت بسته بود با تمام وجود حریصانه برای خدمت به مردم شبانه روزی تلاش نمود و در روز ولادت با سعادت امام رضا (ع) به درجه رفیع شهادت نائل شد.

محمد راستا با اشاره به اینکه شروع و پایان کار شهید آیت الله رئیسی در سالروز ولادت امام رضا(ع) بود افزود: انشاالله همه ما بتوانیم راه رئیس جمهور شهید و مردمی را ادامه بدهیم و خدمت به مردم ، محرومان و حل مشکلات آنها را در سرلوحه کارمان قرار دهیم و خدمتگزاران خوبی برای ملت شریف ایران باشیم.

راستا همچنین در رابطه با گرامی داشت آزادسازی خرمشهر تصریح کرد:سوم خرداد روز پیروزی و نماد عینی ایثار و مقاومت رزمندگان اسلام و همبستگی پیروزی‌ساز آحاد مردم و وحدت نیروهای مسلح است که درس آزادگی را در مکتب سید و سالار شهیدان فرا گرفتند.

شایان ذکر است، از روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه، این اداره کل سیاه پوش و با بنر تصویر شهید جمهور و هیات همراه مزین شد و از بلندگوهای این مرکز صوت قران کریم و قرائت فاتحه جهت شادی روح این شهدای گرانقدر پخش شد.

منتشر شده در :2024/05/24 - 11:05|شناسه خبر: 91350 43 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه