امروز :شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ساعت : ۰۵:۲۸:۴۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد؛

محفل فرهنگی و هنری «پرواز ستاره‌ها» در یاسوج برگزار شد

محفل فرهنگی و هنری «پرواز ستاره‌ها» بزرگداشت رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت ظهر امروز در سالن اجتماعات ستاد کنگره سرداران و شهدای استان برگزار شد‌.

به گزارش راه ملت و به نقل از پیوارنیوز؛ محفل فرهنگی وهنری”پرواز ستاره ها ” گرامیداشت رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت ظهر امروز با حضور اصحاب فرهنگ،هنر و رسانه و فعالان قرآنی استان به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد‌.

امین درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رئیسی و شهدای خدمت افزود : استقبال میلیونی مردم در جای‌جای ایران اسلامی و این حجم و حزن و اندوه نشان از رویش های است که همواره در مسیر تداوم راه انقلاب اسلامی ایجاد می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: آنچه مسلم بوده این است که مسیر خدمت و شهادت شهید آیت الله رئیسی یادآور شهید رجایی بود و حتی با حجم و انبوه بیشتری از ماتم مردم شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه مسیر خدمت و مسیر شهادت شهید رئیسی تبلور اخلاص در عمل آن شهید عزیز و شهدای خدمت بود خاطرنشان کرد: یاد و نام شهید رجایی در این روزها به خوبی زنده شده بود.

وی با تقدیر از توجه و تمرکز اهالی هنر به به حادثه اخیر افزود: هنرمندان روایان خلاق و تاثیرگذار رویدادها و حوادث هستند و شاهد بودیم در این هفته آثار خلاقانه و ارزشمندی در وصف شهدای خدمت در همه رشته ها و قالب ها تولید شد که شایسته تقدیر است

«امین درخشان» اظهار کرد: این مصیبت بزرگ و شهادت رئیس جمهور مردمی و مکتبی که ما شاید بعد از شهادت وی متوجه شدیم که قدر ایشان را بیشتر از اینها می دانستیم، دل های همه ما را محزون کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بدون تردید این حجم انبوه استقبال مردم و اندوهی که بین مردم پس از شهادت رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و همراهان در راه خدمت ایجاد شد شاید نشان از صداقت، پاک دستی و مهم تر از همه اینها اخلاص در عمل شهیدان راه خدمت بوده که همه ما را در این مصیبت بزرگ و غمبار نگران و اندهبار کرده است.

وی ضمن تشکر از شاعران آئینی که همواره در چنین محافلی حضور پیدا کرده و شمع روشن برنامه های فرهنگی و هنری هستند، افزود: هنرمندان به دلیل توانایی، ظرفیت فکری و خلاقیتی که در فکر و ذهن آنها وجود دارد، معمولا نخستین کسانی هستند که به مسائل مختلف اجتماعی، حوادث یا سایر رویدادها واکنش نشان می دهند.

درخشان خاطرنشان کرد: در شهادت رئیس جمهور عزیز و همراهان شاهد تولید و نشر آثار متعدد فرهنگی و هنری در همه عرصه ها و رشته ها بودیم که توسط هنرمندان خلق شد

وی تاکید کرد: در شرایطی که توقعات مردم متعدد و متنوع است اما مردم به دلیل اخلاص شهید رئیسی که بزرگ شده مکتب شهید بهشتی بود، حضور گسترده و انبوهی به صورت خودجوش در مراسم تشییع و سایر مراسمات این شهدا در کشور داشتند.

درخشان یادآور شد: در شهرهایی که مراسم تشییع بود و سایر شهرهای دیگر کشور مردم به صورت خودجوش اجتماعات میلیونی را رقم زدند که بدون تردید یک رویش جدیدی در مسیر تحول انقلاب اسلامی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: باید گفت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان فصل جدیدی ایجاد کرد که شایسته تقدیر این ملت بزرگ و وفادار است و همواره نشان دادند که آرمان های انقلاب اسلامی علیرغم همه کم و کاستی ها، همچنان زنده و پایدار است.

در این محفل هنری و معنوی شاعران آیینی استان در وصف رئیس جمهور و شهدای خدمت اشعار حماسی سرودند و هنرمندان رشته های تجسمی آثار زیبایی از شهید رئیسی و شهدای همراه ایشان خلق کردند.

منتشر شده در :2024/05/27 - 09:05|شناسه خبر: 91389 54 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه