امروز :شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ساعت : ۰۸:۳۵:۴۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

برگزاری آزمون مرحله دوم هماهنگ کشوری در مراکز آموزش فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد

آزمون مرحله دوم هماهنگ کشوری در مراکز آموزش فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد، سید نورالله هدایت، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان از برگزاری مرحله دوم آزمون هماهنگ در چهار خوشه خدمات، صنعت، کشاورزی وهنر در روز پنج شنبه خبر داد.
وی با اشاره به اینکه در مرحله دوم آزمون هماهنگ ۷۴۷ نفر شرکت داشتند، تصریح کرد: در این مرحله مهارت آموختگان مراکز آموزش فنی و حرفه ای در دو بخش دولتی و خصوصی از مجموع کل شرکت‌کنندگان ۲۹۵ نفر زن و ۴۵۲ نفر مرد بودند که در ۱۱ حوزه آزمون در سطح استان همزمان با سراسر کشور سنجش و ارزیابی شدند.
وی افزود: داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی بر اساس برنامه زمان‌بندی اعلام شده از سوی اداره سنجش، باید برای شرکت در آزمون عملی به حوزه‌های تعیین شده مراجعه کنند.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: متقاضیانی که حد نصاب نمره قبولی در آزمون کتبی را اخذ کنند، می‌توانند در آزمون‌های عملی که در مرکز و کارگاه‌های سنجش برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود، شرکت و پس از قبولی نهایی گواهینامه دریافت کنند.
هدایت در پایان این خبر اظهار داشت: همچنین بر اساس برنامه ریزی قبلی صورت گرفته آزمون های مرحله اول صنعت ساختمان با حضور ۲۹۸ نفر و تفاهم نامه ۶۸ نفر در مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان برگزار گردید.

منتشر شده در :2024/06/08 - 03:06|شناسه خبر: 91525 54 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه