امروز :سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۱۲:۵۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد، مطرح کرد:

تهیه زیرساخت‌ها و سرمایه‌گذاری برای احداث شهرک‌های صنعتی از مهم‌ترین ارکان و عوامل رشد و توسعه صنعت در استان

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد از جلسه اجرایی نمودن مصوبات دور دوم سفر شهید جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد، سید صدرا درست سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از معاونین و مدیران این شرکت، با شاهینی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان در محل دفتر ریاست سازمان مدیریت دیدار و در زمینه اجرایی نمودن مصوبات دور دوم سفر شهید جمهور به استان گفت و گو کردند.

درست با بیان اینکه ساماندهی و توسعه شهرک‌های صنعتی از مهمترین ارکان و عوامل رشد اقتصادی است، عنوان کرد: اختصاص زمین، تهیه زیرساخت‌ها و سرمایه‌گذاری برای احداث شهرک‌های صنعتی از مهمترین ارکان و عوامل رشد صنعت در استان به شمار می‌آید که در سفر دور دوم هیات محترم دولت به استان با مصوبه ایجاد دو پست برق در مناطق سپیدار شهرستان بویراحمد و شهرستان چرام نگاه ویژه گردید.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تامین و توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، گفت: با توجه به اینکه براساس قانون، تامین زیرساخت‌ها تا ورودی شهرک‌های صنعتی برعهده دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان است و اعتبار این پروژه‌ها نیز در بودجه سنواتی دستگاه‌ها توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان پرداخت می‌شود، تخصیص اعتبارات می‌تواند در توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها و رفع کمبودها کمک کند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه خاطرنشان کرد: شهرک های صنعتی بعنوان بستر و محمل استقرار صنایع در جهت توسعه استان و رشد موزون منطقه ای نقش بسیار مهمی در افزایش تولیدات و ایجاد فرصتهای شغلی و پیوند با بخش های دیگر اقتصادی در استان ایفا می نماید که در قانون بودجه سال جاری بخش های تولید و اشتغال نقش محوری دارد .

شاهینی افزود: با بهره برداری اصولی از ظرفیتها،می توان استان کهگیلویه و بویراحمد را به جایگاه مناسب در بخش تولید و صنعت با فراهم کردن زمینه های مناسب سرمایه گذاری هدایت نمود.

شاهینی ضمن تاکید بر ایجاد برق پایدار گفت : ایجاد برق پایدار برای بخش صنعت و سایر بخش ها ضروری است لذا در سریعترین زمان ممکن می بایست گزارش توجیهی با اولویت بندی و فازبندی هر دو پروژه مذکور اقدام و پیگیری شود.

مقرر گردید در آینده نزدیک تفاهم نامه همکاری با حضور مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تدوین و مبادله شود.

منتشر شده در :2024/06/12 - 09:06|شناسه خبر: 91574 41 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه