امروز :سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۰۹:۲۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

معتمدی‌پور در یادواره شهدای جهادگر؛

پرچم خدمت و شهادت بر زمین نخواهد افتاد/ جهاد در نشر ارزشها، پیشگام است

رییس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری سه یادواره شهدای جهادگر در این سازمان، گفت: پرچم خدمت با تأسی از راه شهدا همواره برافراشته خواهد ماند.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد، سید علی معتمدی‌پور در یادواره شهدای جهادگر شهرستان‌های گرمسیری که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد، اظهار کرد: حضور پررنگ و معنادار اقشار مختلف مردم در این یادواره نشان می‌دهد که پیوند جامعه با فرهنگ شهادت ناگسستنی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، افزود: جهاد کشاورزی رسالت‌ها و مأموریت‌های سنگینی در حوزه تولید و امنیت غذایی دارد اما جهاد تبیین و نشر فرهنگ و مکتب دفاع مقدس سرلوحه همه امورات است.
معتمدی‌پور یکی از بزرگ‌ترین افتخارات سازمان جهاد کشاورزی را وجود ۵۱ شهید گرانقدر، ۷۰۰ جانباز و ایثارگر، ۱۸ ازاده و بیش از چهار هزار اعزام رزمنده به جبهه‌های جنگ در دفاع مقدس دانست.

وی با بیان اینکه شهدای جهادگر یک الگو برای همه ما هستند، گفت: نیروهای جهادی چه در آن زمان که به فرمان ولی‌امر مسلمین به جبهه‌های جنگ رفتند و حماسه آفریدند و چه امروز که در جنگ اقتصادی برای تامین امنیت غذایی، مجاهدت می‌کنند، همواره با تأسی از آموزه‌های شهدا و اسلام عمل می‌کنند و این راه در جهاد کشاورزی ادامه خواهد داشت.

معتمدی‌پور تصریح کرد: جهاد و خدماتش در امتداد انقلاب اسلامی از روز نخست تا امروز در ذهن مردم ماندگار خواهند بود و برای کمک به زنده نگه‌داشتن این خدمات چهار جلد کتاب در سازمان جهاد کشاورزی تدوین و چاپ شد.

وی با اشاره به برگزاری یادواره ۱۹ شهید جهادگر شهرستان های کهگیلوی، لنده، چرام و بهمئی ادامه داد: تاکنون سه یادواره مهم شهدای جهادگر را برگزار کردیم و در ادامه نیز یک یادواره دیگر و همچنین کنگره بزرگ شهدای استان را در پیش خواهیم داشت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از صحبت‌هایش تاکید کرد که پرچم شهدا زمین نخواهد افتاد و در بخش اداری نیز راه شهید رئیسی ادامه خواهد شد و از همینجا از عموم مردم به ویژه جامعه نجیب کشاورزان و تولیدکنندگان برای مشارکت آگاهانه در انتخابات دعوت می‌کنم.

وی از سپاه، بنیاد شهید، ادارات تابعه، مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی و عموم کشاورزان و اقشار مختلف مردمی برای برگزاری باشکوه سومین یادواره شهدای جهادگر در دهدشت قدردانی کرد.

منتشر شده در :2024/06/12 - 09:06|شناسه خبر: 91578 55 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه