امروز :پنج شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ساعت : ۱۶:۱۰:۰۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

دشمن بر بال مغالطه سوار شده، فضاها را تاریک می‌کند و عملیات انجام می‌دهد/ضرورت دارا بودن آگاهی و بصیرت برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن

آیت‌الله حسینی ضمن تاکید بر اینکه دشمن بر بال مغالطه سوار شده، فضاها را تاریک می‌کند و عملیات انجام می‌دهد، یادآور شد: اگر انسان آگاهی و بصیرت لازم را نداشته باشد، در دام دشمن گرفتار خواهد شد.

به گزارش راه ملت از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» امروز در نشست هم اندیشی بزرگداشت دهه امامت و ولایت و همچنین هفته بازخوانی و حقوق بشر آمریکایی، اظهار کرد: با توجه به وضعیت دنیای امروز، اگر هوشیار، بیدار و آگاهی لازم را نداشته باشیم، بدون شک در جبهه باطل قرار می‌گیریم.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: در فضای موجود که رسانه‌های بیگانه، جبهه استعمار و استکبار تلاش بسیاری انجام می‌دهند، می‌بینیم افراد ناآگاه و غافل حرف آنها را باور می‌کنند و باطل را به جای حق می‌پذیرند و گاهی جلاد را به جای شهید جا می زنند.

وی برخی از تلاش‌های دشمن به منظور تاثیرگذاری بر افراد به ویژه جوانان را یادآور شد و افزود: علی رغم تلاش‌های جبهه استعمار، استکبار و جنایتکار ولی دانشجویان آگاه در کشورهای آمریکا، انگلیس و فرانسه بر علیه ظلم و استعمار آنها به پا خاسته‌اند.

آیت الله حسینی ادامه داد: بیش از ۱۷ هزار شهید ترور در ایران اسلامی و هم اکنون نیز ۴۰ هزار شهید شامل زن و کودک مظلوم در غزه به خاک و خون کشیده می‌شوند، ولی این جنایت‌ها در جامعه کمتر بیان می‌شود.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اگر یک کودک غربی و کسی که در جبهه استکبار و استعمار فریاد می‌زنند کشته شود گویی که هزاران انسان کشته شده، ولی اگر در جبهه حق هزاران انسان بی‌گناه کشته شود، گویی کسی کشته نشده است.

وی ضمن تاکید بر اینکه دشمن بر بال مغالطه سوار شده، فضاها را تاریک می‌کند و عملیات انجام می‌دهد، یادآور شد: اگر انسان آگاهی و بصیرت لازم را نداشته باشد، در دام دشمن گرفتار خواهد شد.

آیت الله حسینی اظهار کرد: در پیروزی انقلاب اسلامی ما به هیچ کشوری حمله نکردیم ولی همه دنیای استعمار و استکبار صدام را تحریک و بر علیه کشورمان تجهیز کردند و در نهایت تلاش داشتند تا ما را مقصر جلوه دهند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: امروز در غزه و فلسطین کسی که از حق خود دفاع می‌کند را طبق دیدگاه کشورهای غربی از آنها به عنوان تروریست یاد می‌کنند.

وی گفت: در طول تاریخ این مشکلات نقض حقوق بشر و ناحق جلوه دادن حق و حقوق انسان‌ها وجود داشته، همچنان که در زمان یزید و دیگر حکومت‌های ظلم و ستم نیز بر علیه ائمه اطهار علیهم السلام و مردم ظلم‌های بسیاری صورت گرفت.

آیت الله حسینی با اشاره به اینکه بسیاری از مردم دنیا جبهه حق را درک کردند، اظهار کرد: با توجه به حضور دانشجویان در حمایت از حقوق ملت فلسطین و مردم مظلوم غزه و همچنین نامه مقام معظم رهبری به دانشجویان که آنها را در جبهه مقاومت قلمداد کرد، این موضوع نشان می‌دهد که مردم دنیا نسبت به مسائل آگاه شده‌اند.

امام جمعه یاسوج خاطرنشان کرد: اگر رسانه‌ها و افراد توانمند مسائل را تبیین نکنند، دشمنان باطل را ه جای حق جلوه می‌دهند.

وی بیان کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کند تا حق را به درستی جلوه‌گر کند و همیشه از مظلومان و مستضعفان دفاع کرده ولی در تعریف حقوق بشر آمریکایی، کشور ما را ظالم قلمداد می‌کنند.

آیت الله حسینی در پایان خواستار تبیین و تشریح جنایت‌های آمریکا و جبهه استعمار استکبار در مدارس و مراکز دانشگاهی شد.

منتشر شده در :2024/06/15 - 07:06|شناسه خبر: 91626 27 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه