امروز :شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۳۸:۳۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

حکم انتصاب انتخاباتی:

«سیدمحمد دانشی» به عنوان مسئول کمیته فرهنگیان ستاد مرکزی انتخاباتی دکتر محمدباقر قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

«سیدمحمد دانشی» به عنوان مسئول کمیته فرهنگیان ستاد مرکزی انتخاباتی دکتر محمدباقر قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی ستاد مرکزی دکتر قالیباف طی حکمی از سوی داود روستایی مسئول کمیته فرهنگیان ستاد مرکزی انتخاباتی دکتر محمدباقر قالیباف، سیدمحمد دانشی از فرهنگیان بازنشسته استان را بعنوان مسئول کمیته فرهنگیان ستاد مرکزی انتخاباتی دکتر محمدباقر قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.
سیدمحمد دانشی از فرهنگیان خوشنام، مردمی و پرتلاش و مجرب استان هستند که همواره در دوره‌های گذشته مسئولیت ستادهای فرهنگی و رسانه‌ای دکتر محمدباقر قالیباف رو عهده‌دار بوده و جزو نیروهای نزدیک به دکتر قالیباف و دفتر وی می باشند.

گفتنی است داود روستایی حکم مسئولیت ستاد فرهنگیان استان را در مورخه ۱۴۰۳/۳/۲۰ یک هفته زودتر از تعیین مسئولان ستادهای شش نامزد انتخاباتی و همچنین قبل از راه اندازی ستادهای استانی بطور مستقیم و مستقل از ستاد انتخاباتی مرکزی دکتر قالیباف در تهران ابلاغ نمودند.

سیدمحمد دانشی نیز بدون فوت وقت با تشکیل ستاد‌ مستقل استانی و شهرستانی شروع بکار کردند.

براساس همین گزارش از جمله امتیازات این ستاد صدور حکم کشوری برای فرد به فرد معلمین عزیزی که همراه دکتر قالیباف هستند و به ایشان رای می دهند می‌باشند.

همایش بزرگ فرهنگیان استان در روز عیدالله اکبر یعنی عید غدیر خم با اجرای برنامه‌های متنوع در این جشن از دیگر برنامه های این کمیته است.

منتشر شده در :2024/06/24 - 12:06|شناسه خبر: 91823 144 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه