کارشناس مسئول توزیع کتب درسی آموزش و پرورش استان کهگیلویهوبویراحمد گفت: سامانه برای ثبت سفارش کتب درسی دانشآموزان میان پایه (جامانده در بازه ی زمانی مقرر) در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی از امروز چهارشنبه سوم مرداد فعال شده است.
به گزارش راه ملت؛ حسن اوحدی با تقدیر و تشکر از تلاشهای همه همکاران در زمینه توزیع کتب درسی شهرستانها و مناطق ۱۳ گانه استان، گفت: گزینه اصلاح سفارش در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی فعال شده است.
وی بیان کرد: دانشآموزانی که ثبت سفارش کتب درسی خود را انجام دادهاند، پس از ثبتنام قطعی در سامانه سیدا، در صورت وجود تغییر پایه، رشته تحصیلی و یا مدرسه محل تحصیل خود نسبت به اطلاعات سفارش، میتوانند نسبت به اصلاح سفارش بستههای آموزشی خود اقدام کنند.
اوحدی افزود: مدیران مدارس باید به سرعت دانشآموزان ورودی پایه های ( اول ، هفتم و دهم) را در سامانه سیدا ثبتنام قطعی کنند تا اطلاعات این دانشآموزان در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی قرار گیرد و برای ثبت کتب درسی مشکلی ایجاد نشود.
کارشناس مسئول توزیع کتب درسی آموزش و پرورش کهگیلویهوبویراحمد، با بیان اینکه سامانه برای ثبت سفارش کتب درسی دانشآموزان میان پایه (جامانده در بازه ی زمانی مقرر) در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی از امروز چهارشنبه سوم مرداد فعال شده است گفت: دانشآموزان اعم از میان پایه یا پایههای ورودی، پس از ثبت نام قطعی درسامانه « سیدا» ، و ارسال اطلاعات آنها به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، می توانند نسبت به ثبت سفارش بسته های آموزشی خود اقدام کنند.
اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:
ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir
تماس مستقیم : 09120139712