امروز :یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ساعت : ۰۴:۰۰:۲۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع باشت مهار شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد از مهار آتش‌سوزی مراتع و جنگل‌های شهرستان باشت خبر داد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، علیرضا نیک‌روز از پایان عملیات اطفاء حریق مراتع و جنگل های شهرستان باشت خبر داد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: پس از تلاش‌های فراوان نیروهای عمل کننده در ساعات اولیه بامداد آتش در ارتفاعات کوه لار و همچنین منطقه نیمدور و فتح خاموش شد.

نیک‌روز با بیان اینکه آتش‌سوزی‌های گسترده از صبح روز سه شنبه هفته جاری از سه منطقه شادگان، شابهرام و کوه لار شهرستان گرمسیری باشت در استان کهگیلویه وبویراحمد آغاز شده بود، افزود: مردم و مسئولان محلی اعلام کردند توان مقابله و مهار این حجم آتش و شعله‌های سهمگین با این تعداد نیرو و تجهیزات محدود را نداریم و خواستار کمک فوری از جمله بالگرد آب پاش بودند که نهایتا با ارسال نیرو و تجهیزات کمکی این آتش سوزی فعلا مهار شده است .

وی ادامه داد : با توجه به شدت و وسعت منطقه آتش سوزی و به منظور جلوگیری از شروع مجدد حریق ، تعدادی از نیروها در منطقه مانده و عملیات پایش را انجام می‌دهند.

مدیر کل مدیریت بحران در پایان از زحمات همه نیروهای عمل کننده مردمی، مسئولان ارشد استان ، بسیج و همچنین پرسنل هوانیروز تقدیر و تشکر کرد.

منتشر شده در :2024/07/26 - 06:07|شناسه خبر: 92347 49 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه