امروز :سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ساعت : ۰۰:۲۴:۰۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

در قالب دومین کنگره ملی ۲ هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد:

رزمایش “فصل شیدایی” به میزبانی یاسوج برگزار می‌شود/خاکبرداری، تجهیز و تامین امکانات در ۷٠ هزار متر مربع از فضای “دهکده دفاع مقدس”

«فصل شیدایی» روایتی از سه فصل «انبیا»، «حوادث صدر اسلام» و «معاصر» است این رزمایش به مدت ۱۵ شب در دهکده فاع مقدس شهر یاسوج نمایش میدانی خواهد داشت.

به گزارش راه ملت؛ فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران،گفت: «فصل شیدایی» از ۱۲ تا ۲۶ مرداد به مدت ۱۵ شب در دهکده دفاع مقدس در قالب دومین کنگره ملی شهدای این استان برنامه های خوبی اجرا خواهد کرد.

سردار حسن حکمتیان تصریح کرد: در رزمایش «فصل شیدایی» روایتی از سه فصل «انبیا»، «حوادث صدر اسلام» و «معاصر» از سوی ۳٠٠ هنرمند اجرا می شود.

وی بیان کرد: در این نمایش عظیم دوران معاصر کهگیلویه و بویراحمد بومی‌سازی شده که شامل انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان نیز حرم می شود.

حکمتیان تصریح کرد: نمایش میدانی «فصل شیدایی» علاوه بر تکنیک‌های روز و جلوه‌های ویژه از عنصر تصویر هم بهره می برد و در محیط باز اجرا خواهد شد.

وی افزود: ۷٠ هزار متر مربع فضا در دهکده دفاع مقدس برای پوشش برنامه‌ های فصل شیدایی خاکبرداری، تجهیز و تامین تجهیزات شده است.

منتشر شده در :2024/08/01 - 11:08|شناسه خبر: 92505 56 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه