امروز :دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۲۵:۲۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

۱۱ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور پاتاوه به اصفهان

تصادف زنجیره ای ۵ خودروی سواری در محور پاتاوه به اصفهان ۱۱ مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش راه ملت و به نقل از پیوارنیوز؛ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان کهگیلویه بویراحمد خبر داد: در پی اطلاع مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی یاسوج مبنی بر وقوع حادثه تصادف پنج دستگاه خودروی سواری در ساعت ۱۸:۵۶ روز جمعه ۲۶ مرداد ماه در محور پاتاوه به اصفهان بعد از پمپ بنزین بشار نرسیده به سمرون فورا آمبولانس پایگاه دشت بازار و پاتاوه شهری به محل حادثه اعزام شدند.

محمدامین نیکویی نژاد ادامه داد: پس از رسیدن کارشناسان اورژانس ۱۱۵ و امدادگران هلال احمر به صحنه حادثه و در تریاژ اولیه تعداد مصدومان این حادثه ۱۱ نفر ارزیابی شد.

وی افزود: ۶ نفر از مصدومان این حادثه پس از دریافت اقدامات درمانی اولیه توسط تکنسین های فوریتهای پزشکی جهت ادامه درمان به بیمارستان شهید دکترجلیل یاسوج منتقل شدند و ۵ نفر نیز به صورت سرپایی در محل حادثه از خدمات اورژانس ۱۱۵بهره مند شدند و علیرغم توصیه پرسنل اورژانس از رفتن به بیمارستان خودداری کردند.

همچنین امروز در تصادف دیگری در ساعت ۲۰:۰۱ در شهر چرام دوراهی تمبی برخورد دو دستگاه موتور سیکلت ۵ مصدوم برجای گذاشت که همه مصدومان توسط دو دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان امام خمینی دهدشت منتقل شدند.

منتشر شده در :2024/08/17 - 07:08|شناسه خبر: 92873 53 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه