امروز :دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۱۹:۴۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

اعزام ۸۰ جوان هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به مشهد برای خدمت به زائران امام رضا(ع)

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد از اعزام ۸۰ نفر از اعضای جوانان جمعیت هلال احمر این استان برای ارائه خدمات به زائران امام رضا(ع) خبر داد.

به گزارش راه ملت؛ کاظم فلاحی دوست در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: به همت معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان، ۸۰ نفر از اعضای فعال جوانان هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد برای حضور در رویداد فرهنگی مذهبی «قدم به قدم تا مسیر بهشت» برای خدمت رسانی به زائران امام رضا(ع) در ایام رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام حسن محتبی(ع) و امام رضا(ع) به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این رویداد از ۱۱ شهریور ماه شروع شده و تا پانزدهم این ماه ادامه دارد، اظهارکرد: در این رویداد اقدامات بشردوستانه‌ای همچون کمک به زائران مسن و ناتوان در اطراف حرم و سایر فعالیت‌های امدادی و بشردوستانه توسط اعضای جوانان جمعیت هلال احمر انجام می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در این رویداد موکب استان کهگیلویه بویراحمد نیز برپا شده است که در آن کارهای فرهنگی همچون پخت نان محلی، نان بلوط، توزیع شربت و شیرینی و سایر اقدامات فرهنگی انجام می‌گیرد. همینطور ایستگاه سلامت برای اندازه‌گیری قند خون و فشار خون و سایر ملزومات پزشکی برای زائرین برپا شده است.

فلاحی دوست بیان کرد: این رویداد در سال گذشته نیز برگزار شده بود اما امسال با استقبال بیشتر اعضا روبرو شده است و داوطلبان از تمام شهرستان‌های استان در این برنامه حضور دارند.

منتشر شده در :2024/09/05 - 11:09|شناسه خبر: 93135 31 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه