امروز :دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۲۵:۰۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مشکل افت ولتاژ برق سپیدار مرتفع می‌شود

مدیرعامل شرکت توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد،گفت: مشکل افت ولتاژ برق روستاهای بخش سپیدار شهرستان بویراحمد با انجام ۲ طرح در پاییز امسال مرتفع می شود.

به گزارش راه ملت و به نقل از پایگاه خبری پیوارنیوز؛ رسول روستائی در جمع اهالی روستای سیوکی از توابع بخش سپیدار شهرستان بویراحمد افزود: شرکت توزیع برق استان کهگیلویه و بویراحمد به منظور افزایش ضریب پایداری شبکه برق بخش سپیدار، ۲ برنامه کوتاه مدت و یک برنامه بلندمدت را دست اقدام دارد.

وی بیان کرد: نصب یک دستگاه اتوترانس و اجرای تعمیرات اساسی شبکه برق از برنامه های عملیاتی شرکت توزیع برق استان برای افزایش ضریب پایداری شبکه برق این منطقه و تأمین برق پایدار و مطلوب بخش سپیدار است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای پایداری شبکه برق بخش سپیدار با نصب یک دستگاه اتوترانس اختصاص یافته است.

روستائی تصریح کرد:عملیات اجرایی این طرح پس از گذر از پیک تابستان امسال آغاز می شود و این زیرساخت در آبان ماه امسال بهره برداری خواهد شد.

وی عنوان کرد: تعمیر شبکه برق فشار متوسط ۴۰۰ کیلومتری بخش سپیدار از دیگر برنامه های شرکت توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد به منظور پایداری شبکه برق این بخش است که امید می رود تا آذرماه امسال، تکمیل و بهبود ولتاژ برق این منطقه در کوتاه مدت فراهم شود.

روستائی عنوان کرد: در حوزه برنامه های بلند مدت و به منظور تقویت زیرساخت های صنعت برق شهرستان نیز توافق نامه احداث پست فوق توزیع برق در بخش سپیدار بین شرکت برق استان، شرکت شهرک های صنعتی و سازمان مدیریت و برنامه کهگیلویه و بویراحمد تدوین شده است.

وی با بیان اینکه این طرح ۱۰ هزار میلیارد ریالی از مصوبات سفر رییس جمهور شهید به استان است از مسئولان سازمان برنامه و بودجه استان خواست تا برای تحقق این مهم تلاش بیشتری صورت گیرد.

حوزه سپیدار با ۹ هزار نفر جمعیت در قالب ۲ هزار و ۸۰۰ خانوار دارای سه بخش جلیل، بابکان و سیوکی است. دهستان سپیدار در ۳۰ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد. بخش سپیدار در مسیر جاده یاسوج به دهدشت واقع شده است.

منتشر شده در :2024/09/05 - 11:09|شناسه خبر: 93145 33 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه