امروز :پنج شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ساعت : ۰۵:۵۳:۲۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

اجرای ۲کیلومتر فیبر نوری جهت دومین کنگره ملی ۲۰۰۰شهید کهگیلویه وبویراحمد

مخابرات منطقه کهگیلویه بویراحمد در راستای مسئولیت اجتماعی اقدام به اجرای دو کیلومتر فیبر نوری جهت هرچه بهتر باشکوه برگزار شدن دومین کنگره ملی ۲۰۰۰ شهید استان کهگیلویه بویراحمد در شهر یاسوج نمود.

به گزارش راه ملت؛ مهندس خداداد خالق پناه مدیر مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمدگفت: اعضای ستاد برگزاری دومین کنگره ملی ۲۰۰۰ شهید استان کهکیلویه بویراحمد ودرراس سردار خرمدل فرماندهی محترم سپاه فتح استان با نهایت ارادت قلبی و قدرشناسی خود، مقدمات برگزاری این کنگره را فراهم نمودند.

خالق پناه افزود : جهت هرچه بهتر برگزارشدن و پوشش مناسب رسانه‌ای از طریق صدا و سیما آن هم به صورت زنده نیاز به پهنای باند مناسب اینترنت بر بستر فیبر نوری بود ،لذا مخابرات منطقه در راستای مسئولیت اجتماعی اقدام به اجرای ۲کیلومتر فیبر نوری تا محل برگزاری این کنگره در محل پارک مهرورزی یاسوج نمود.

مدیر مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد در پایان خاطر نشان کرد؛ برگزاری این یادواره‌ها در راستای ماندگاری اثرات و برکات شهدا و نهادینه کردن فرهنگ ایثار ، گذشت و مقاومت است و می‌تواند با ترویج آن نسل جدید انقلاب را در مقابل هجمه‌های دشمن دشمنان بیمه کرد.

منتشر شده در :2024/09/10 - 11:09|شناسه خبر: 93200 31 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه