امروز :شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۵۶:۵۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پیام تبریک مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته دفاع مقدس

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در پیامی فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

به گزارش راه ملت و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد در پیامی فرارسیدن هفته ی دفاع مقدس را تبریک گفت. در این پیام آمده است:

هفته ی دفاع مقدّس یادآور روزهای باشکوه و جلوه‌ای از حقانیت و اقتدار رزمندگان غیرتمند و سرافراز این سرزمین و نقطه عطف تاریخ جمهوری اسلامی ایران و اوج تبلور رشادت‌ها و از جان‌گذشتگی‌های فرزندان برومند این مرز و بوم است و مجالی برای گرامی داشت شجاعت و ایمان بزرگ مردانی است که برای پاسداری از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی حماسه‌های بی‌نظیر آفریدند و رخصتی است برای پاسداشت اعتماد و همدلی مردم شریف ایران اسلامی در راه دفاع از ارزش های والای ملی و اسلامی.

ملّت غیور ایران اسلامی با مقاومت ستودنی خود در هشت سال دفاع مقدّس و با اثبات برتری قدرت ایمان و معنویت بر قدرت مادی متکی به سلاح و تجهیزات، درس بزرگ ایثار، آزادی، جهاد و شهادت را به جهانیان نشان داد.

و اینک، چهل و چهارمین سال حماسه وفاداری و ایثار فرزندان غیور ملت ایران در جنگ تحمیلی را پاس داشته و با تعظیم به مقام شامخ شهیدان، هفته‌ی دفاع مقدس را گرامی می داریم و این هفته ی مقدس را به محضر رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران اسلامی تبریک عرض نموده و از خداوند منان مسئلت می نماییم که همه ی ما را در زمره ی رهروان و حماسه‌سازان مدافع دین، وطن، عزت، شرافت و امنیت ایران اسلامی قرار دهد.

قباد مبشری

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

منتشر شده در :2024/09/23 - 09:09|شناسه خبر: 93350 33 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه