امروز :چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۱:۱۱:۰۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

قانون گریزی و اختلافات ملکی مهمترین عامل نزاع در کهگیلویه وبویر احمد

رئیس پلیس کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برخورد با عاملان نزاع دسته جمعی در این استان تشدید می‌شود.

راه ملت، سردار غلام‌عباس غلام‌زاده فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویر احمد اظهار داشت: در سال ۹۴ نزاع‌های دسته جمعی در این استان افزایش ۶ درصدی دارد که کاهش این مسئله نیازمند تعامل و همکاری تمام مسئولان، اقضار مختلف مردمی، نخبگان، کارشناسان فرهنگی و همت اصحاب رسانه است.

وی عنوان کرد: عدم پایبندی برخی به قانون و قانون گریزی و همچنین اختلافات ملکی سال‌های گذشته از جمله مهمترین دلایل نزاع‌های دسته جمعی در این استان است.

غلام‌زاده ابراز کرد: برخورد جدی و ساماندهی سلاح‌های غیر مجاز از جمله برنامه‌های اولویت دار و در دستور کار پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد است و در این زمینه بدون هیچ ملاحضه کاری فعالیت پلیس ادامه می‌یابد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از ساماندهی تالارهای عروسی در این استان خبر داد و گفت: مسئولان تالارها باید پاسخگوی هرگونه اقدام غیر قانونی و ناهنجاری اجتماعی در محیط تالار خود باشد.

غلام‌زاده خاطرنشان کرد: امسال شاهد کاهش ۲۵ درصدی انواع سرقت، ۵۰ درصدی جرائم خشن شامل سرقت و تجاوز به عنف و ۲۵ درصدی قتل، ۳۲ درصدی شرارت و افزایش ۶ درصدی نزاع جمعی، ۵۰ درصدی افزایش کشفیات قاچاق و ۱۴ درصدی تصادفات فوتی در این استان هستیم./تسنیم

منتشر شده در :2015/07/26 - 12:07|شناسه خبر: 12770 915 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه