امروز :سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۵:۱۱:۵۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

برنامه های جالب سیدرضا کاظمی برای دهدشت

سامانه شهردار الکترونیک برای اولین بار در کشور در شهرداری دهدشت/ استقبال گسترده عموم مردم از سخنرانی پدیده انتخابات دهدشت

زمان ان فرارسیده است که مردم در جریان تمامی تصمیمات وبرنامه های شورا وشهرداری قراربگیرتد.
وی در پایان گفت شهرهفت گنبد(دهدشت قدیم)و بلادشاپور دارای جایگاه شاخصی هستند و ما باید انها را بیشتربه مردم کشور معرفی نماییم

راه ملت، به نقل از صدای جنوب: نطق انتخاباتی سید رضاکاظمی باحضور سران طوایف و چهره های مختلف علمی فرهنگی وسیاسی و استقبال عموم مردم درمسجد امام صادق(ع)برگزارشد.
به گزارش صدای جنوب،در این مراسم ،سرهنگ خاضع ازیادگاران دفاع مقدس ،کشاورز بازیگر سینما و تلویزیون و خانم دکترچمن درسخنان کوتاهی انتخاب افراد نخبه همچون سیدرضا کاظمی را هلال بسیاری از مشکلات کنونی شهردهدشت دانستند وخواستار حضور گسترده مردم پای صندوق های رای شدند.

سپس سیدرضا کاظمی سخنانش را با تبریک اعیادشعبانیه و خیرمقدم به حاضران شروع نمود.
کاظمی گفت: حقوق شهروندی ابتدایی ترین حقوق شهروندان است و اگر این حقوق رعایت شود خودبه خود برخی ازمعضلات برطرف می گردد.

وی باشاره به اینکه علاقه خاصی به زادگاه خود(دهدشت)دارم گفت ازتولد تاکنون بجز سالهایی که به اجبار جهت تحصیل و امورشغلی ازدهدشت فاصله گرفتم خودم راموظف به دهدشت و دهدشتی میدانستم.
سیدرضاکاظمی اظهارداشت متاسفانه شهردهدشت که زمانی مهاجر پذیر بود اینک مهاجرگریز شده واین زنگ خطری است که صدایش هرروز بلندتر شنیده میشود.

وی با بیان اینکه در زمان وفایی شهردار سابق ، زیرساخت شهری اماده شد و عزیزی ازدیگرشهرداران توانمند شهررانماداد و بسیاری از محلات دهدشت ساخته شد ازخدمات انهاتجلیل نمود.
کاظمی دوران پسرفت و ایجاد مشکلات کنونی را ناشی از عدم تعهد ذکر نمود و گفت اگر غیرازاین بود دهدشتی که در برابر شهری مثل اندیمشک که بهشت محسوب می شود به این سرنوشت دچار نمی شد.
وی تنوع اب وهوا و پتانسیل گردشگری بامردمی مهربان را عوامل توسعه دهدشت بیان کرد و تاکید نمود مردم دهدشت دیگر توان ازمون وخطا و توان اعتمادبدون اگاهی را ندارند و مردم دیگر خودشان را نسبت به انتخاب افراد مسیول میدانند و یقین دارند که به افرادی باید رای دهند که برای دهدشت دل بسوزانند وخودرامسیول بدانند.
کاظمی گفت : اشنایی زیادی با جوانان در رشته های مختلف دارم ومیدانم که امروز درد انها بیکاری نیست بلکه درد انها ناامیدی است وهمه انها نسبت به اینده ناامید می باشند واین مشکل بزرگ دهدشت است که بایدبابرنامه ریزی وفعال نمودن صنعت و جذب سرمایه وباکمک گرفتن از برندهای علمی ونخبه که درسراسر جهان داریم به شکوفایی ونشاط جوانان و توسعه شهردهدشت بپردازیم.
سید رضا کاظمی ادامه داد باید درحوزه های مختلف مثل صنعت چرم دوزی ودیگر صنایع با خلاقیت ، اشتغال جوانان را افزایش دهیم و نمونه بارز صادرات دوغ ده شیر است که بعنوان نمونه توانمندی جوانان ما محسوب میشود.

وی باردیگر تصریح کرد تعهد گمشده امروز شهرمان است ونیازبه اگاهی داریم.
این کاندید جوان شورای شهر دهدشت بااشاره به انتخاب مردم درانتخابات اتی خاطرنشان کرد کاشت درخت بید وقتی فاقد محصول است ارزشی ندارد اما باید درختی کاشت که همگان محصولش راتحصین کنند و باافتخار به انتخاب خودنگاه نمایند.
سیدرضا کاظمی خطاب به مردم گفت: ازنظر مالی مشکلی ندارم وخداراشکر به فکر مسایل مالی درشورا نیستم اما خود را در قبال شهردهدشت ومردم ان مسئول می دانم.
وی با تقدیر ازهمه طوایف گفت امروز اگاهی همه بزرگان ونخبگان طوایف سبب شده است که مردم بحث طایفه ای وقبیله ای را فراموش کنند وتنهابه افراد لایق و دارای برنامه رای دهند.

کاظمی بااشاره به برنامه های خود نیز گفت توسعه امکانات همه جانبه و بازسازی بافت های فرسوده شهر ،مسقف نمودن پیاده روهای میدان مرکزی وبازارروز باتوجه به معماری سنتی شهرقدیم به ویژه کاروانسرا ،توجه ویژه به اموربانوان و رفع نقص وراه اندازی شهربازی و همچنین کوتاه نمودن زمان جمع اوری زباله و ازهمه مهمتر روشنایی مسیر و انتخاب مسیرتاکسی وتوجه به خدمات شهری مناطقی چون مسکن مهر وسمغان ازجمله برنامه هایی است که پیگیری خواهم نمود.
سیدرضاکاظمی راه اندازی سامانه شهروندوشهردار به ادرس

https://t.me/dehdasht_shahrdari_bot

راگامی دیگر درجهت مشارکت مستقیم مردم درامورشهری دانست و گفت زمان ان فرارسیده است که مردم در جریان  تمامی تصمیمات وبرنامه های  شورا وشهرداری قراربگیرتد.
وی در پایان گفت شهرهفت گنبد(دهدشت قدیم)و بلادشاپور دارای جایگاه شاخصی هستند و ما باید انها را بیشتربه مردم کشور معرفی نماییم.

در حاشیه //

*بیشتر کاندیدهای شورای شهر در جلسه سخنرانی حضورداشتند.
*بانوان استقبال گسترده ای داشتند.
*خبرنگاران شهرستان برخلاف سخنرانی دیگر کاندیدهااستقبال خوبی کرده بودند.
*ازنکات جالب توجه حضور بسیارزیادمردم بود که به سبب تکمیل شدن مکان سخنرانی مجبور شدند دربیرون از مسجد امام صادق(ع) سخنان این کاندید جوان شورای شهردهدشت را بشنوند.
*سران بیشتر طوایف وهمچنین چهره های مطرح سیاسی شهرستان در جلسه حضورداشتند.

منتشر شده در :2017/05/13 - 02:05|شناسه خبر: 32056 1170 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه