امروز :سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۲۳:۵۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

امام جمعه دهدشت؛

دستگاه قضا به مسکن مهر کهگیلویه ورود کند

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در دیدار مسؤولان قضایی شهرستان با مهم خواندن قضاوت در جامعه دینی اظهار داشت: ارکان مختلف برای صدور باید جدی گرفته شود.

راه ملت: به گزارش راه ملت؛ امام جمعه کهگیلویه تأکید کرد: مبارزه با فساد، تبعیض و رانت خواری در ادارات شهرستان را با نگاه کارشناسی و تحول خواه رسیدگی کنید.

وی با بیان اینکه امروز در بانکها مردم مشکل دارند، گفت: فرآیند ضمانت در اعطای تسهیلات برای همه یکسان نیست،گاهی در پرداخت وام‌های کلان به مرفهان سخت‌گیری نمی‌شود اما یک فرد نیازمند برای دریافت وام جزئی ماه‌ها در انتظار می‌ماند و بروکراسی دست و پاگیر را طی می‌کند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر تصریح کرد: در حالی که واحدهای مسکن مهر با گذشت ۱۵ سال هنوز تکمیل نشده و ناقص به دست متقاضیان رسیده آقایان آمار می‌دهند که تکمیل است.

وی با بیان اینکه کم‌کاری‌های مسکن مهر می‌بایست در دستور کار رسیدگی دستگاه قضا قرار بگیرد، افزود: روزانه مراجعات مردمی به دفتر داریم که از وضعیت موجود ناراضی هستند. کسی هم پاسخگو نیست.

وحدانی‌فر با اشاره به اینکه سال‌ها در واگذاری زمین‌ها به مردم سهل‌انگاری شده و ۳۰ سال است اجازه توسعه به شهر داده نشده است، گفت: البته اخیرا کارهایی در حال انجام است امیدواریم نتیجه خوبی حاصل شود.

خوشرویی در برخورد با مردم و تکریم ارباب رجوع، صیانت از بیت المال، بکارگیری قضات جوان، استفاده از متنفذین در طلاق‌های توافقی و پیگیری حقوق عامه از توصیه‌های حجت‌الاسلام وحدانی‌فر به مسؤولان قضایی شهرستان بود.

امام جمعه کهگیلویه اضافه کرد: پروژه‌هایی وجود دارد که سال‌هاست راکد مانده و بیت‌المال را هدر داده‌اند پیمانکاران پول گرفتند ماشین چند میلیاردی سوار می‌شوند مردم عذاب می‌کشند کم‌کاری اینها را به نظام ربط می‌دهند.

وی خواستار پیگیری و رسیدگی به آتش‌سوزی‌ها شد و گفت: در این آتش سوزیها به انفال و محیط زیست خسارت فراوانی وارد شد باید با عاملان و مسببان برخورد شود.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر گفت: دستگاه قضایی در برخوردهای کرونایی سربلند بود از دادستان قدردانی می‌کنم.

منتشر شده در :2020/12/08 - 10:12|شناسه خبر: 58961 462 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه