امروز :جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۵۶:۴۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

دادستان کهگیلویه:

کاندیداها قبل از ورود به انتخابات قوانین را مطالعه کنند

اخرین نشست شورای اداری شهرستان کهگیلویه امروز ۱۹ اسفند ۹۹ با محوریت انتخابات ۱۴۰۰ و بررسی وضعیت کرونایی شهرستان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی شهر دهدشت برگزار شد.

راه ملت: به گزارش راه ملت؛ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهگیلویه در نشست شورای اداری این شهرستان با تذکر و توصیه به کاندیداها مبنی بر خواندن قوانین قبل از حضور در انتخابات گفت: نامزدهای انتخابات شوراها که به همراه کارناوال به فرمانداری مراجعه کنند، جلوی درب فرمانداری بازداشت خواهند شد.

 

 

عبدالله سعادتیان یکی از وظایف دستگاه قضا را رسیدگی به جرائم انتخاباتی عنوان و اظهار کرد: در همین راستا دو شعبه ویژه رسیدگی به جرائم انتخاباتی در شهرستان تشکیل شد که خارج از نوبت به این جرایم خواهند پرداخت.

 

 

 

 

ایشان با توجه به وعده‌های گاه و بی‌گاه مسئولان در خصوص جاده پاتاوه دهدشت گفت: خوب هست که با مردم روراست باشیم و اگر نمیدانیم پروژه کی تمام می شود به مردم دروغ نگوییم.

 

 

 

وی افزود: در پاسکاری اداره راه شهرسازی و راهداری، جاده طولیان تصادفات زیادی در آن رخ میدهد که نیازمند پیگیری است.

 

 

 

دادستان کهگیلویه ضمن تشکر از رسانه ها گفت: اما برخی از رسانه‌ها صرفا بخاطر بالا بردن بازدید سایت خود اقدام به نشر اخبار جوسازی میکنند که انعکاس آن نه تنها وجهه استان و شهرستان را بد نشان می دهد بلکه اقدامات مثبت درگیر رسانه ها نیز زیر سوال می برد.

 

 

 

سعادتیان در پایان از دستگیری باند سرقت منازل خبر داد و گفت‌: مدیران در ایام تعطیلات نکات ایمنی را رعایت و دروبین‌های مداربسته اداره خود را فعال کنند.

منتشر شده در :2021/03/09 - 04:03|شناسه خبر: 62944 378 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه