امروز :یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ساعت : ۰۲:۵۱:۴۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

احمدی فرماندار بویراحمد: جواز دفن با تعهد نامه است؛ برای خاک سپاری مجوز بگیرید/ بازدید سرزده فرماندار از ادارات و بانک ها

در پی اعلام وضعیت فوق قرمز در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد؛ مجید احمدی فرماندار بویراحمد به همراه برخی از مسئولان، صبح امروز از بانک ها، ادارات و بازار یاسوج به صورت سرزده بازدید کرد.

به گزارش راه ملت؛ در پی اعلام وضعیت فوق قرمز در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد
مجید احمدی فرماندار بویراحمد به همراه برخی از مسئولان، صبح امروز از بانک ها، ادارات و بازار یاسوج به صورت سرزده بازدید کرد.
وی با بیان اینکه امروز وضعیت شهرستان بویراحمد بحرانی به نظر می رسد اظهار داشت: بررسی وضعیت بیمارستانها در مرکز استان نگران کننده است.
رئیس قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کوئید ۱۹ شهرستان رعایت دستورالعمل های ابلاغی را یادآور و عنوان کرد: تجمعات در مراسم‌های عزاداری و خاکسپاری عامل مهم گسترش شیوع این ویروس در شهرستان بویراحمد است.
فرماندار بویراحمد با تاکید بر استفاده از ظرفیت بزرگان قبایل و طوایف در روستاها و بخش‌ها گفت: همه در قبال سلامت و جان دیگران مسئول هستیم.
احمدی در خصوص نحوه برگزاری خاکسپاری ها در شهرستان گفت: همه صاحبان عزا و خاکسپاری باید از فرمانداری بویراحمد مجوز بگیرند؛ لذا با توجه به تعهد نامه به جهت جلوگیری از تجمع، کلیه مراسم‌های خاکسپاری و تشییع جنازه تا اطلاع ثانوی ساعت ۷ صبح تا ۹ صبح انجام می‌گیرد.
فرماندار بویراحمد تصریح کرد: تجمع بیشتر از ۳۰ نفر، همچنین حضور مداح یا هرگونه آلات موسیقی در خاکسپاری ها نیز ممنوع است.
رئیس شورای سلامت شهرستان بویراحمد افزود: در شرایط کنونی حفظ سلامت جامعه مهم است و از تشدید نظارت و بازرسی ها در شهرستان بویراحمد خبر داد.

منتشر شده در :2021/04/17 - 07:04|شناسه خبر: 64255 343 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه