امروز :جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ساعت : ۲۲:۵۷:۵۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

انتقاد فرماندار کهگیلویه از مخابرات/تمام نقاط کهگیلویه آنتن دهی ضعیف است

موسوی با اشاره به حل بحران آب در این شهرستان تصریح کرد : نیازمند توجه ویژه به حوزه آب آشامیدنی در شهرستان و تکمیل پروژه هایی راکد و نیمه تمام آبرسانی هستیم.

به گزارش راه ملت: نشست پیگیری مشکلات پروژه های ادارات شهرستان کهگیلویه در محل سالن کنفرانس فرمانداری شهرستان کهگیلویه با حضور نماینده مردم کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی،معاون عمرانی استاندار، سرپرست فرمانداری کهگیلویه ،رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و برخی مدیران کل و مسئولان شهرستانی برگزار شد.

سرپرست فرمانداری کهگیلویه در این نشست با اشاره به اینکه ورودی های شهر پیشانی و نماد آن شهر است و ورودی نامناسب تاثیر منفی در مردم و مسافران دارد گفت: ورودی های شهر دهدشت وضعیت مناسبی ندارند و نیازمند توجه ویژه هستند.

عبدالعزیز موسوی با اشاره به اینکه برای ورودی سوق ۲۹ میلیارد تومان اعتبار گذاشته شد و در حال کار است اما انتظار داریم فعال تر شود، افزود: ورودی سمت بهبهان نیاز به روشنایی و جدا کننده دارد که باید اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در این خصوص زودتراقدام کنند.

وی با اشاره به حادثه خیز بودن ورودی دهدشت از سمت چرام تصریح کرد: ورودی چرام رفع معارض شده ولی شهرداری باید ابتدای ورودی میدان شهیدضیایی را آسفالت کند و روشنایی و جدا کننده نصب شود.

موسوی با اشاره به ورودی دهدشت طولیان گفت: این پروژه کد اعتباری ندارد و قبلا در قالب طرح دهدشت قلعه رییسی فعالیت می شد و با فعال شدن جاده پاتاوه دهدشت کد این پروژه برداشته شده و الان بلاتکلیف مانده است و برای اتمام آن نیاز به اعتبار دارد و پیمانکار ان نیز در این چند سال کاری انجام نداده و باید خلع شود، ۱۲ سال است ورودی های شهر دهدشت فعال هستند اما تمام نمی شوند.

این مقام مسئول ادامه داد: ۱۰ میلیارد تومان به بافت تاریخی دهدشت تخصیص داده شده بود که در دوره های گذشته نتوانستند جذب اعتبار صورت گیرد و این هزینه از دست رفت.

موسوی با گلایه از مستهلک بودن تجهیزات راهداری و کمبود ان در شهرستان گفت: پراکندگی جمعیتی در کهگیلویه زیاد بوده و راهداری دهدشت بدون تجهیزات ماشین آلات مورد نیاز بوده و هم اکنون ۲ لودر که بیشتر مواقع خراب هستند دارد و نیاز است توجه ویژه ای به خرید ماشین آلات برای راهداری دهدشت شود.

وی افزود : تمام نقاط کهگیلویه آنتن دهی ضعیف بوده و مردم با مشکلات عدم آنتن دهی مواجه هستند که نیاز است دستگاه های متولی پای کار بیایند.

موسوی با اشاره به حل بحران آب در این شهرستان تصریح کرد : نیازمند توجه ویژه به حوزه آب آشامیدنی در شهرستان و تکمیل پروژه هایی راکد و نیمه تمام آبرسانی هستیم.

منتشر شده در :2022/05/31 - 12:05|شناسه خبر: 74867 346 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه