امروز :دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۲۶:۲۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

ماهواره، بشقاب سمی در پشت بام منازل

متن زیر ارسال شده توسط کاربران راه ملت میباشد، راه ملت بنا به اندیشه و هدف رسانه ای، حق خود میداند مطالب کاربران و مخاطبان خود را منتشر سازد.بدیهی بینندگان میتوانند نظرات و برداشت های خود را پیرامون این مطلب ارسال و مطلب زیر را تحلیل و بررسی نمایند.

راه ملت، سجادبادام فیروز: ماهواره، بشقابی سمی در پشت بام منازل از دیرباز تا کنون رسانه های جمعی به خصوص شبکه های ماهواره ای موفق شده اند با رخنه در افکار بشر ، عقاید و فرهنگ پذیرفته شده و حاکم در ملل ها را دستخوش تغییر یا تزلل قرار دهند،ما در عصری زندگی می کنیم که متولیان فرهنگ ناقص و از درون نابود شده غرب چشم طمع به افکار و باور های دینی مسلمانان جهان پیدا کردند، اگر منصفانه و به دور از تعصبات درصدد قضاوت درباره ی میزان تاثیرات ماهواره بر عقاید و افکار مسلمانان به خصوص جامعه ایرانی برآییم باید بپذیریم که تا حدود زیادی غربی ها در انتقال فرهنگ منحط و ترویج آن در جوامع مسلمان و به خصوص جامعه ایرانی موفق عمل کردند.

این مساله نشان می دهد که غربی ها چقدر به ارزش ها و عقاید خودشان ( سوای حق یا ناحق بونش) اهمیت می دهند و در ترویج افکارخودشان اهتمام می ورزند، ولی در مقابل متآسفانه بعضا مسلمانان با غفلت و عدم آگاهی لازم و کافی نه تنها معارف اسلامی و دینی را نشر نمی دهند که خودشان از فرهنگ منحط غربی تاثیر می پذیرند.

به دیده انصاف باید قبول کنیم که امپراطوری رسانه های غربی با محوریت تبلیغ اندیشه های ضد دینی خود در این راستا بسیار موفق عمل کردند و در مواردی هم نتایج مطلوب خود را دریافت کردن، شبکه های ماهواره ای که خود غربی ها باید برنامه های آن را با پول دریافت کنند ولی نمیدانم چرا برای خانواده های سرزمین من مجانی و رایگان است.

آیا این کار به خاطر علاقه ی غربی ها به مردم ایران است یا اینکه دنبال اهداف شوم و پلیدی هستند و ما غافلیم ؟!! یکی از اهداف اصلی و اساسی شبکه های دجال گونه ماهواره ای،سست و تخریب کردن بنیان خانواده هاست، به طوری که طبق اطلاعات میدانی هر چی ماهواره ها در یک منطقه زیادتر شده بالتبع آمار های طلاق و اختلافات خانوادگی هم بیشتر شده و هویت خانواده به عنوان بنیان وستون های جامعه دستخوش تغییر و تزلل قرارگرفته.

و اینک اما یکی از جوامع تاثیرپذیر و بعضا تقلیدگرا در میان جوامع، جامعه ایرانی است ، که با شروع حملات فرهنگی دشمن غربی تا حدودی متحمل شکست های سنگینی شده.

متاسفانه استان کهگیلویه و بویراحمد هم از این هجمه های مخرب فرهنگی در امان نبوده و دشمن با نفوذ در پشت بام خانه ها، افکار و اندیشه های خودش را به مردم استان کهگیلویه و بویر احمد تحمیل کرده ، به طوری که با اندک تامل و بازدید از شهر های استان می توان این تاثیر پذیری را به خوبی احساس کرد.

تاثیراتی از جمله رشدفزاینده طلاق، تغییر مدل های لباس پوشیدن، گسترش اختلافات خانوادگی، سست کردن عقاید دینی، تخریب عقیدتی جوانان ، دو و چند قطبی کردن جامعه و…. در این جا از خانواده های شهیدپرور و باغیرت استان کهگیلویه و بویراحمد خاضعانه تقاضامندم که فرزندان خود را از این دسیسه ها محفوظ بدارن و از گسترش بیش از پیش این ماهواره ها در شهرهای استان جلوگیری کنند.

 

منتشر شده در :2015/06/11 - 08:06|شناسه خبر: 10760 1308 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه