امروز :چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۱:۵۷:۱۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

امام جمعه دهدشت بر ضرورت صرفه جویی در مصرف آب تاکید کرد

امام جمعه دهدشت تلاش در راستای حفظ منابع موجود با صرفه‌جویی بهینه را ضروری خواند و گفت: همگی برای صرفه‌جویی از منابع آبی و مصرف بی‌رویه این نعمت خدادادی باید اهتمام ویژه داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری  راه ملت، حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی ظهر امروز در خطبه‌ های نماز جمعه دهدشت ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، انجام این فریضه مهم را از تاکیدات قرآن کریم برشمرد و بیان کرد: رعایت تقوا انسان را خطرها ایمن می کند.

وی با اشاره به فرا رسیدن ماه رمضان و ماه نزول قرآن افزود: روزه داری موجب سلامتی جسمی و روحی انسان و خیر و برکت در جامعه می شود.

حسینی بابیان اینکه دعا و نیایش در این ماه مبارک سبب تقویت روحی مومن می‌شود،افزود: بیداری در سحرگاه و خواندن نمازشب سبب روشنی چهره بندگان مخلص خدا می‌شود.

وی با خاص خواندن سفره خدا در این ماه افزود: صدقه و عبادت در این ماه مقبول و دعا در آن مستجاب است.

حسینی با بیان این‌که از این سفره حق باید بهره ببریم حدیثی از رسول خدا مبنی بر فضیلت تلاوت قرآن در ماه رمضان نسبت به سایر ماه‌ها را یادآور شد و گفت: خوردن غذا ولو به مقدار کم، دعا و مناجات در سحر سفارش شده است.

امام جمعه دهدشت توجه به ارزش‌های اسلامی در نحوه تربیت فرزندان در خانواده‌ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: ماه مبارک رمضان بهترین ظرفیت برای ارتقای شناخت و تقویت باورهای دینی در بین قشر جوان و نوجوان جامعه است.

وی بااشاره به ۳۱ خردادماه سالروز شهادت شهید چمران،ابراز کرد: ایشان بهترین اسوه در مبارزه و از خودگذشتگی و همواره مطیع و پیرو ولایت فقیه بودند.

خطیب نماز حمعه دهدشت با تبریک به مناسبت سالروز تاسیس تبلیغات اسلامی افزود: این سازمان در امر تبلیغ و اطلاع رسانی دینی تلاش فراوانی را انجام داده و در دست اقدام دارد که نیازمند همراهی و همگامی همه مردم و دستگاههای دولتی در این زمینه است.

وی تلاش در راستای حفظ منابع موجود با صرفه‌جویی بهینه را ضروری خواند و گفت: همگی برای صرفه‌جویی از منابع آبی و مصرف بی‌رویه این نعمت خدادادی باید اهتمام ویژه داشته باشیم.

حسینی با بیان این‌که اگر در مصرف آب صرفه‌جویی نکنیم وضعیت بسیار خطرناکی در پیش خواهیم داشت تاکید کرد: با توجه به وضعیت تنش آبی شهرستان باید به درستی مدیریت شود.

منتشر شده در :2015/06/19 - 07:06|شناسه خبر: 11037 852 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه