امروز :یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۴۵:۱۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

فرماندار کهگیلویه:بیکاری عامل اصلی مهاجرت و مشکل جوانان شهرستان/ آغاز بکار آزمایشی فاز اول کارخانه آجر تا دوماه آینده

فرماندار کهگیلویه در پایان با اشاره به وضعیت کارخانه آخر دهدشت و از قول مسئولین و مدیر پروژه مربوطه عنوان کرد: فاز اول کارخانه آجر تا دوماه آینده وارد فاز تولید خواهد شد

راه ملت، صبح امروز نشست  خبری فرماندار کهگیلویه با اصحاب رسانه برگزار شد.

در این مراسم دکتر علی پوزش فرماندار کهگیلویه ضمن تقدیر از خبرنگار و اصحاب رسانه فعالیت این قشر را نوعی حرکت جهادی  و نوعی جهاد نامید.

فرماندار کهگیلویه در بخشی از صحبت های خود با اشاره به اینکه ۳۰۰ پروژه در شهرستان وجود دارد که اعتبارات لازم به آن تخصیص داده شده است بیان کرد در عین حال اعتبارات عمرانی این شهرستان نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

دکتر پوزش مشکل اصلی جوانان شهرستان را بیکاری دانست و عنوان کرد اگر پروژه های نیمه تمام شهرستان به اتمام برسند مشکل اصلی اشتغال جوانان در این شهرستان حل خواهد شد.

وی در پاسخ به خبرنگار راه ملت در مورد وضعیت ورودی های شهر دهدشت عنوان کرد: از ماده ۱۸۰ بودجه تامین اعتبار برای ورودی شهر دهدشت استفاده میشود و این پروژه ها هم اکنون در حال فعالیت هست که امیدواریم بزودی مشکل برخی ورودی های شهر دهدشت حل شود.

فرماندار کهگیلویه علت اصلی مهاجرت شهروندان  از دهدشت را بیکاری، و مهاجرت را یکی از مشکلات اصلی شهرستان کهگیلویه عنوان کرد.

دکتر پوزش با اشاره به مسئله کم آبی در کشور عنوان کرد، کهگیلویه وبویر احمد سومین استان کشور از لحاظ روان آبی در کشور میباشد که متاسفانه این آبها بدون استفاده از استان و شهرستان خارج میشوند و همین امر باعث ایجاد بحران کم آبی و خشک سالی در شهرستان شده است.

فرماندار کهگیلویه در پایان با اشاره به وضعیت کارخانه آخر دهدشت و از قول مسئولین و مدیر پروژه مربوطه عنوان کرد: فاز اول کارخانه آجر تا دوماه آینده وارد فاز تولید خواهد شد

 

منتشر شده در :2015/07/08 - 02:07|شناسه خبر: 11847 935 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه