امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۱۱:۵۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد:

براساس قانون کدام حزب می تواند برای رئیس دانشگاه تصمیم بگیرد؟

کسانی که حزب تشکیل دادند و علیه ریاست دانشگاه در مراسم حزبی خودشان صحبت می کنند بداند که ریاست دانشگاه در تصمیم گیری برای دانشگاه خود کاملا مستقل هست و هرگز درگیر بازی های سیاسی این افراد نخواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری راه ملت مراسم تودیع و معارفه مسئولین بسیج دانشگاه های پیام نور و آزاد دهدشت و چرام صبح امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دانشگاه باید دانشجو را آرمانگرا بار بیاورد افزود: همان قانونی که اجازه تشکیل حزب، انجمن یا نهاد غیر دولتی را به اشخاص داده است همان قانون نیز این اجازه را به ریاست دانشگاه داده است تا در تصمیم گیری ها مستقل عمل کند.

شهرام مهدوی مطلق بسیج دانشجویی را پاسدار اصول نه شرقی ونه غربی در دانشگاه ها عنوان کرد و گفت: بسیج دانشجویی رقیب هیچ حزب و تشکلی در دانشگاه نیست.

این مسئول با اشاره به اینکه محیط دانشگاه متفاوت با مکان ها و محیط های سیاسی است و این دانشجو و اساتید هسنتد که خط مشی و اندیشه های دانشگاه را تعیین و جلو می برند از احزابی که به دنبال پیش برد اهداف سیاسی خود در دانشگاه هستند انتقاد کرد.

شهرام مهدوی مطلق گفت: کسانی که حزب تشکیل دادند و علیه ریاست دانشگاه در مراسم حزبی خودشان صحبت می کنند بداند که ریاست دانشگاه در تصمیم گیری برای دانشگاه خود کاملا مستقل هست و هرگز درگیر بازی های سیاسی این افراد نخواهد شد.

در پایان این مراسم از مسئولین قبلی بسیج دانشجویی دانشگاه های دهدشت تقدیر و مسئولین جدید معرفی شد./

منتشر شده در :2015/09/09 - 09:09|شناسه خبر: 15143 746 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه