امروز :جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۴۴:۳۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

همایش بازاریابی در “یاسوج” برگزار می شود

این مسئول عنوان کرد: حضور در این سمینار رایگان و برای عموم آزاد است و شرکت‌کنندگان، گواهینامه معتبر موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی ایران را دریافت خواهند کرد.

راه ملت: به نقل از فارس، جبار کیانی صبح امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری همایش آموزشی «بازاریابی داخلی» به همت اتاق بازرگانی یاسوج خبر داد.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج افزود: واحد آموزش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج در راستای اهداف آموزشی خود با همکاری موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی ایران، سمینار آموزشی یک روزه‌ای را تحت عنوان “بازاریابی داخلی” برگزار می‌کند.

وی در ادامه به زمان برگزاری این سمینار اشاره کرد و گفت: این سمینار از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۴ روز یک‌شنبه، ۲۹ شهریورماه سال جاری در سالن اجتماعات ساختمان کتابخانه مرکزی یاسوج واقع در بلوار آیت‌الله کاشانی (سالم‌آباد) برگزار می‌شود.

این مسئول عنوان کرد: حضور در این سمینار رایگان و برای عموم آزاد است و شرکت‌کنندگان، گواهینامه معتبر موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی ایران را دریافت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: در این سمینار مباحثی از جمله مقدمه و اهمیت موضوع بازاریابی داخلی، بازاریابی و عناصر آمیخته بازاریابی، بازاریابی داخلی و تعریف آن، مدل‌های موجود در بازاریابی داخلی، فرایند بازاریابی داخلی، عناصر بازاریابی داخلی و پرسش و پاسخ توسط استاد یاسر تیموری اصل ارائه خواهد شد.

 

منتشر شده در :2015/09/14 - 11:09|شناسه خبر: 15329 567 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه