امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۲:۱۵:۲۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

خبرگزاری ابنا تصحیح کرد

شهادت فرمانده کهگیلویه و بویر احمدی در سوریه تکذیب شد

سرهنگ شهید عزت الله سلیمانی که خبر شهادتش در سایت های خبری کهگیلویه و بویراحمد منتشر شده است از پاسداران رشید اهل استان چهارمحال و بختیاری بوده که در حین ماموریت مستشاری و در جریان عملیات «انتقام سخت» در سوریه به شهادت رسید

راه ملت: به نقل از صبح زاگرس، صبح امروز خبری مبنی بر شهادت یکی از پاسداران استان کهگیلویه و بویراحمد در سوریه  از سوی پایگاه های خبری استان منتشر شد.

خبرنگار صبح زاگرس صحت و سقم این خبر را از مدیر روابط عمومی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد جویا شد که وی نیز خبر شهادت یکی از پاسداران هم استانی را در سوریه رد کرد و گفت: سرهنگ شهید عزت الله سلیمانی که خبر شهادتش در سایت های خبری کهگیلویه و بویراحمد منتشر شده است از پاسداران رشید اهل استان چهارمحال و بختیاری بوده که در حین ماموریت مستشاری و در جریان عملیات «انتقام سخت» در سوریه به شهادت رسید.

مدیرخبرگزاری ابنا: اشتباه سهوی رخ داده است

باتوجه اینکه برخی سایت های خبری کهگیلویه و بویراحمد خبر شهادت یکی از پاسداران هم استانی در سوریه را به نقل از خبرگزاری اهل بیت (ابنا) منتشر کرده بودند، خبرنگار صبح زاگرس با تماس تلفنی به دفتر این خبرگزاری موضوع را مورد بررسی قرارداد.

در بررسی به عمل آمده مدیر خبرگزاری ابنا انتشار این خبر با نام پاسدار کهگیلویه و بویراحمدی را اشتباه سهوی دانست و پس از دقایقی نسبت به اصلاح خبر در خبرگزاری اهل بیت (ابنا) اقدام کرد.

منتشر شده در :2015/11/03 - 03:11|شناسه خبر: 17729 684 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه