امروز :یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۴۹:۵۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید کشور:

عشایر قافله سالار شهدای انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس بودند

مدیرکل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید کشور تاکید کرد: نسل امروز باید با فرهنگ شهادت، ایثار و معنویت آشنا شود زیرا این فرهنگ نقش مهمی در حفظ و تداوم انقلاب اسلامی دارند.

به گزارش راه ملت، اسکندر یارنسب ظهرسه شنبه در یادواره ۳۹ شهید دهستان دشمن زیاری شهرستان کهگیلویه ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبداالحسین(ع)، افزود: این شهدای ما بودند که با درس گرفتن از حرکت کربلای حسینی، اسلام را حفظ و زنده نگه داشتند.

وی با بیان اینکه شهدا جان خود را فدا کردند تا درس اخلاق، ایمان و شجاعت به همگان بدهند، اظهار داشت: در دوران هشت سال دفاع مقدس عشایر قافله سالار شهدای انقلاب اسلامی بودند.

یارنسب یادآور شد: از دل دفاع مقدس فرهنگ جهاد و شهادت ایجاد شد و آن فرهنگ باعث بقای انقلاب شد و این دفاع مقدس همان کربلای ایران است که انقلاب را بیمه کرده است.

وی بیان داشت: یادواره شهدا کوچک‌ترین کاری است که برای پاسداشت از مقام والای شهدای می‌توانیم انجام دهیم اما شهیدان به برپایی این یادواره‌ها نیاز ندارند و باید راه و منش آنان را در جامعه بسط دهیم.

مدیرکل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید کشور تاکید کرد: نسل امروز باید با فرهنگ شهادت، ایثار و معنویت آشنا شود زیرا این فرهنگ نقش مهمی در حفظ و تداوم انقلاب اسلامی دارند.

یارنسب تصریح کرد: برگزاری این یادواره ها می تواند در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش بسزایی داشته باشد.

منتشر شده در :2015/11/10 - 04:11|شناسه خبر: 18050 656 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه