امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۲۸:۱۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

توهین خبرنگار سایت استان به دانشجویان معترض به حضور آذر منصوری

این شخص در صفحه شخصی اینستاگرام خود تصویری از معترضین به حضور خانم آذرمنصوری در دانشگاه منتشر کرده است و در زیر آن با متن “بتازیدلعنتیاااا” به توهین و تمسخر علیه معترضین پرداخته است

راه ملت: خبرنگار به عنوان یک شخص فرهنگی و اجتماعی وظیفه ای بس سنگین بر عهده دارد که میتوان آن را از مهمترین نقش ها و وظایف در جامعه دانست.

خبرنگار میتواند به جامعه آگاهی ببخشید، آرامش ببخشد و با قلمش جامعه و افکار جامعه را به سوی آرامش و پیشرفت سوق دهد اما کافیست این قلم به اشتباه رانده شود و اغراض شخصی جای عدالت طلبی و حق طلبی را در قلم خبرنگار بگیرد.

متاسفانه علی رغم سخت گیری های وزارت محترم ارشاد و علی الخصوص اداره ارشاد استان هنوز هم برخی خبرنگار نماها باسوء استفاده از نام و شائن خبرنگاری سعی در لکه دار کردن شان والا و مقام بالای خبرنگاری دارند.

هرچند حنای این افراد برای جامعه رنگی ندارد اما متاسفانه برخی افراد سعی دارند با گل آلود کردن هر آبی ماهی از آب گل آلود بگیرند! که جا دارد مسئولین عزیز با این افراد برخورد لازم را نمایند تا باسوء استفاده از نام خبرنگاری باعث ایجاد سوء تفاهم در بین مردم نشوند.

به گزارش خبرنگار راه ملت از یاسوج؛ چند روز قبل و در دانشگاه آزاد یاسوج هنگامی که دانشجویان معترض نسبت به حضور آذر منصوری جلوی استانداری به نشانه اعتراض اجتماع کرده بودند شخصی به نام ایمان اشکوه خود را خبرنگار سایت استان معرفی نمود و از معترضین و اجتماع کنندگان سوالاتی را پرسید و اقدام به گرفتن عکس و تصویر از اجتماع دانشجویی کرد.

اما نکته قابل توجه این است که امروز شاهد تصویری در صفحه شخصی اینستاگرام این شخص که خود را خبرنگار سایت استان معرفی کرد بودیم که جای تعجب دارد.

این شخص در صفحه شخصی اینستاگرام خود تصویری از معترضین به حضور خانم آذرمنصوری در دانشگاه منتشر کرده است و در زیر آن با متن “بتازیدلعنتیااا” به توهین و تمسخر علیه معترضین پرداخته است.

حال باید این سوال را پرسید فردی که خود را خبرنگار می نامد و البته مطالب ایشان در سایت مذکور نیز موجود می باشد و همچنین درصفحه شخصی خود نیز نام سایت خبری k-b.ir را درج کرده است چگونه به خود اجازه توهین به دانشجویان معترض را میدهد؟

و آیا اصلا می توان همچین افراد متوهمی را خبرنگار نامید؟ آیا مسئولین وبسایت مذکور میتواند جوابی قانع کننده به این رفتار دور از ادب خبرنگار خود داشته باشد؟

راه ملت اولین رسانه کاملا دانشجویی استان این حرکت غیره حرفه ای خبرنگار سایت استان را محکوم و امیدوار است دوستان رسانه ای با دقت بیشتری نسبت به درج مطالب تلاش نمایند تا جوی سالم و صمیمی در بین جوانان و دانشجویان استان حکم فرما شود.

لازم به ذکر است پس از ساعاتی این پست از صفحه شخصی وی پاک شد.

 

IMG_20151201_221829 IMG_20151201_221827 ۲۰۱۵-۱۲-۰۱ ۲۲.۱۹.۴۹

 

منتشر شده در :2015/12/02 - 12:12|شناسه خبر: 19292 806 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه