امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۱:۴۰:۵۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

حجت الاسلام محمد موحد

۹ دی خط بطلانی بر پروژه خطرناک فتنه کشید

دی حرکت خودجوشی بود که هر ایرانی متعهد و غیرتمندی را به صحنه کشاند تا هم تجدید بیعت با رهبر و مقتدای خود بنماید و هم انزجار خود را نسبت به هتاکان به دین و اهل بیت ( علیهم السلام ) نشان دهد

راه ملت: حجت الاسلام سید محمد موحد در پیغامی که در کانال رسمی خود به مناسبت ۹ دی  منتشر کرده است، حرکت مردمی ۹ دی را حرکتی خود جوش عنوان کرد که نشان از تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب و نماد انزجار مردم نسبت به هتاکان دین و اهل بیت می باشد.

متن کامل منتشر شده در کانال تلگرام حجت الاسلام موحد به شرح ذیل می باشد:
بسمه تعالی
<< حماسه ۹ دی تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است >>    مقام معظم رهبری
تاریخ انقلاب اسلامی همواره مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایتمدار ایران اسلامی ماندگار شده است .

چه دوران تثبیت انقلاب اسلامی و چه دوران غرور آفرین دفاع مقدس ، یک ملت هوشیار و آماده آنچنان در صحنه ماندند و  در برابر هجوم وحشیانه رژیمی که حمایتهای شرق و غرب را پشت سر خود داشت ایستادگی کردند که همه جهانیان را به بهت وحیرت وا داشت .
هویت اصیل هر ایرانی ولایتمدار سبب شده است در هر برهه ای که نیاز به حضور باشد فارغ از هر تفکر و گرایش فکری و سیاسی به صحنه بیاید و گوش به فرمان رهبر فرزانه شان همه نقشه های دشمنان قسم خورده این نظام شکوهمند اسلامی را نقش بر آب سازد .
۹ دی آزمونی بس بزرگ بود که ملت شریف ایران اسلامی مانند همیشه سربلند گردید و خط بطلانی بر پروژه خطرناک فتنه ای کشید که استکبار جهانی نمایشنامه نویس آن و عده ای ساده لوح فتنه گر نیز بازیگرش شده بودند .
۹ دی حرکت خودجوشی بود که هر ایرانی متعهد و غیرتمندی را به صحنه کشاند تا هم تجدید بیعت با رهبر و مقتدای خود بنماید و هم انزجار خود را نسبت به هتاکان به دین و اهل بیت ( علیهم السلام ) نشان دهد .
ضمن اعلام انزجار از عوامل فتنه و گرامی داشت یوم الله ۹ دی که مصادف با ایام میلاد  پر برکت حضرت ختمی مرتبت ، محمد مصطفی ( ص ) و رئیس مکتب تشیع حضرت امام صادق ( ع ) شده است ، آرزوی طول عمر با عزت برای مراد و مقتدایم حضرت آیت الله العظمی خامنه ای ( حفظه الله ) و مردم شریف ایران اسلامی دارم .

سید محمد موحد
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی

منتشر شده در :2015/12/30 - 12:12|شناسه خبر: 21179 659 بازدید
گزارش خطا:
برچسب ها:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه