امروز :دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۰:۳۳:۱۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

در یاسوج

سمینار “قانون برگزاری مناقصات و آیین نامه های اجرایی آن” برگزار می شود

اتاق بازرگانی یاسوج سمینار آموزشی “قانون برگزاری مناقصات و آیین نامه های اجرایی آن” را بصورت رایگان برگزار می کند

راه ملت: اتاق بازرگانی یاسوج سمینار آموزشی “قانون برگزاری مناقصات و آیین نامه های اجرایی آن” را بصورت رایگان برگزار می کند.
واحد آموزش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج در راستای اهداف آموزشی خود با همکاری موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی ایران و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد، سمینار آموزشی یک روزه ای را تحت عنوان: “قانون برگزاری مناقصات و آیین نامه های اجرایی آن” برگزار می کند.
این سمینار از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۴روز دوشنبه، ۲۸ دیماه ۱۳۹۴ در سالن اجتماعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد واقع در یاسوج، راهنمایی، فلکه شهید حسین فهمیده (عقاب) برگزار می شود.
لازم به ذکر است حضور در این سمینار رایگان و برای عموم آزاد است و شرکت کنندگان، گواهینامه های معتبر موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی ایران و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد را دریافت خواهند نمود.
در این سمینار مباحثی از جمله ترتیب و اولویت قوانین و مقررات، وظایف کمیته فنی بازرگانی در مناقصات، فرآیند ارزیابی کیفی مناقصه گران، نحوه برگزاری مناقصه محدود، نحوه تایید و ارزیابی مالی مناقصه گران، بررسی قانون منع مداخله کارکنان دولت، تضمین در معاملات و بررسی گوهینامه صلاحیت پیمانکاری و ظرفیت پیمانکاران توسط آقای محسن رجایی (از اساتید مورد تایید سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد و موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی ایران) ارائه خواهد شد.
علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت اتاق بازرگانی یاسوج به نشانی yasoujccim.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۳۲۲۷۹۵۳-۰۷۴ ، فکس ۳۳۲۳۴۳۵۵-۰۷۴ و ایمیل [email protected] تماس حاصل فرمایند.

منتشر شده در :2016/01/09 - 01:01|شناسه خبر: 21610 786 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه