امروز :جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۱۱:۱۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

با این روش تلگرام خود را از حالت ریپورت خارج کنید

نرم افزار تلگرام با تمام قابلیت‌هایی دارد، گاهی شما را از انجام کارهای لذت بخش مثل فرستادن پیام به افراد نا‌شناس منع می‌کند.

راه ملت: به نقل از اتاق خبر۲۴،  در این هنگام تلگرام سختگیر، از شما می‌خواهد که تنها به آن دسته از دوستانتان که هر دو شمارهٔ یکدیگر را در گوشی خود ذخیره دارید پیام بفرستید.

چگونه تلگرام را از حالت ریپورت اسپم خارج کنیم

از زمان ظهور شبکه‌های اجتماعی و ایجاد توانایی برقراری ارتباط با همنوع، حتی دور‌ترین افراد با کمترین هزینه و بیشترین امکانات، آشنایی با افراد غریبه به یکی از سرگرمی‌های نوع بشر تبدیل شده است. شاید شما هم زمانی خودتان به فردی نا‌شناس، پیامی برای برقراری یک ارتباط دوستانه جدید ارسال، و این هیجان را تجربه کرده باشید. شرکت تلگرام هم این امکان را در اختیار کاربران خود گذاشته تا بتوانند به افرادی که نا‌شناس هستند پیام بفرستند. البته «نا‌شناس» نه لزوماً به معنای «غریبه»، بلکه از نظر تلگرام نا‌شناس.

چگونه تلگرام را از حالت ریپورت اسپم خارج کنیم

از نظر تلگرام «نا‌شناس» یعنی شخصی که شماره تلفن همراه شما را در گوشی خود ذخیره ندارد. شما در نرم افزار تلگرام می‌توانید حتی به این افراد هم پیام بفرستید. هنگامی که شما اینکار را انجام می‌دهید پیام شما به همراه دو گزینهٔ Add Contact و Report Spam و یا در نسخه‌های تلگرام دسکتاپ یا‌‌ همان نسخه PC با گزینه‌های Report Spam و Hide به طرف مقابل نمایش داده می‌شود. که مخاطب می‌تواند بسته به تصمیمی که در آن لحظه می‌گیرد پیام شما را اسپم Spam گزارش کند یا نکند.

چگونه تلگرام را از حالت ریپورت اسپم خارج کنیم

کافیست این عمل گزارش شدن شما به عنوان Spam یا‌‌ همان هرزنامه از جانب چند فرد مختلف صورت بگیرد، آنگاه تلگرام حساب کاربری شما را به عنوان یک استفاده کننده غیر معمول در سرورهای خود ثبت می‌کند و در صورت تکرار این عمل برای شما پیغامی به این مضمون ارسال می‌کند:
«Sorry. you can only send messages to mutual contacts at the moment»
«متاسفیم، شما در حال حاضر فقط می‌توانید پیام‌ها را به مخاطبین متقابل ارسال کنید.»

چگونه تلگرام را از حالت ریپورت اسپم خارج کنیم

شما از آن پس تنها می‌توانید به افرادی که شمارهٔ شما را در گوشی خود ذخیره دارند پیام بفرستید. البته لازم به ذکر است که این محدودیت برای کسانی که رفتار سوء از خود نشان می‌دهند و یا از تلگرام به عنوان وسیله‌ای برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده می‌کنند و برای آسایش دیگر کاربران در نظر گرفته شده است. تلگرام همچنین برای شماره‌هایی که یک پیغام را به بیش از ۴۰ نفر ارسال کنند محدودیت قایل شده و این هم حالت دیگری از رفتار سوء و تبلیغ محسوب می‌گردد.

چگونه تلگرام را از حالت ریپورت اسپم خارج کنیم

اما راه چاره چیست؟ چگونه تلگرام را از حالت ریپورت اسپم خارج کنیم؟ ​
در ابتدای راه اندازی این گزینه و این سرویس، شرکت تلگرام با در نظر گرفتن یک ایمیل به آدرس spam@telegram. org از کسانی که گمان می‌کردند به اشتباه حسابشان اسپم شده می‌خواست تا با موضوع Spam یک ایمیل حاوی شماره تلگرام اسپم شده به آن ارسال کنند تا بعد از بررسی، شمارهٔ درخواست کننده را از لیست سیاه ریپورت اسپم شدگان خارج کند. اما گویی اخیراً حجم این ایمیل‌ها چنان زیاد گشته که شرکت تلگرام دیگر تمایلی به پاسخگویی به این ایمیل‌ها ندارد.

یک راهی که شما می‌توانید طرف مقابل را از قصد خود برای آغاز یگ گفتگو با خبر کنید، استفاده از گزینه Secret chat می‌باشد که شما می‌توانید بعد از زدن انگشتتان روی عکس فرد مورد نظر و انتخاب گزینه سبز رنگ Start Secret Chat وی را از نیت خود با خبر کنید و منتظر تایید وی بمانید. و در صورت تمایل فرد مقابل، گفتگو آغاز می‌شود منتها با‌‌ همان شرایط Secret Chat.
اما شاید با خودتان بگویید: اینکه نشد راه حل! بله حق با شماست این‌ها تنها دو راه حل ۵۰-۵۰ هستند که ممکن است مفید هم واقع نشوند. پس آیا راه حلی وجود دارد که شرایط را به حالت اول بازگرداند و از حالت ریپورت اسپم تلگرام خارج شویم؟ در جواب باید بگوییم هیچ راه قطعی برای بازگرداندن اکانت شما به حالت اول وجود ندارد، ولی درصد کمی از موارد بسته به نوع عملکرد کاربر، با پاک کردن اکانت تلگرام و راه اندازی مجدد آن این محدودیت برطرف شده. یعنی شما می‌توانید با پاک کردن اکانت خود از تلگرام و از دست دادن تمامی گفتگو‌ها و گروه‌ها و کانال‌ها، تلگرام خود را به حالت اول بازگردانید و از حالت اسپم تلگرام خارج شوید. که البته باز هم یاد آور می‌شود که درصد کمی از کاربران با پاک کردن حساب کاربری خود موفق به خارج کردن اکانت خود از لیست اسپم تلگرام شده‌اند.

چگونه تلگرام را از حالت ریپورت اسپم خارج کنیم
منتشر شده در :2016/01/11 - 11:01|شناسه خبر: 21662 1450 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه