امروز :یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۲:۲۸:۱۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

دکتر سلیمان ابید

عضو مجمع نخبگان بین الملل ایران و جهان تایید صلاحیت شد

دکتر سلیمان ابید، تحلیل گر رسانه جمعی و عضو مجمع نخبگان بین الملل ایران و جهان ،در نشست شورای حکمیت اصول گرایان کهگیلویه بزرگ پیش از این نیز صاحب اکثریت آرا به هنگام نظر سنجی این مجمع شد

راه ملت: دکتر سلیمان ابید، داوطلب دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که از طریق سامانه ی جامع وزارت کشور نام نویسی کرده بود مورد تایید هییت نظارت شورای نگهبان کشور قرار گرفت.

دکتر سلیمان ابید، تحلیل گر رسانه جمعی و عضو مجمع نخبگان بین الملل ایران و جهان ،در نشست شورای حکمیت اصول گرایان کهگیلویه بزرگ پیش از این نیز صاحب اکثریت آرا به هنگام نظر سنجی این مجمع شد.
گفتنی است این سیاست مدار نظام بین الملل، با شعار توسعه و پیشرفت در سایه اجماع با نخبگان به کارزار انتخاباتی گام نهاده، و محوریت جریان فکری خود را، 《انقلابی ولایی》بر شمرده است.

این فعال سیاسی، پایگاه اجتماعی خود را جدا از مسائل قومی و قبیله ای خواندند و افزودند: آنچه که خود اتکایی یک فرد سیاسی و بینش مند را در ساختار مسائل سیاسی بالا می برد بهره گیری از موج مردمی است که تعیین کننده سرنوشت نهایی هر نوع انتخاباتی است. وی با اشاره به این مطلب اذعان داشت: روند انتخابات در کهگیلویه نیازمند تغییر اساسی است و ساختار سیاسی آن باید از حالت سنتی و بومی به سوی مدرنیته، عقلانیت، و خرد جمعی تغییر جهت دهد و به جای فرد سازی، سیستم سازی شود.

منتشر شده در :2016/01/19 - 12:01|شناسه خبر: 21898 994 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه