امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۵:۳۹:۳۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

غلامرضا تاجگردون:

چه تهمت بزنید چه نزنید از آرمانهای انقلاب دست نخواهم کشید و در همین مسیر ادامه راه خواهم داد

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: عده ای به دنبال این هستند که مترسک به مجلس بفرستند که تحت امر انها باشند که مردم باید هوشیار باشد

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: عده ای به دنبال این هستند که مترسک به مجلس بفرستند که تحت امر انها باشند که مردم باید هوشیار باشد.
راه ملت: ” غلامرضا تاج گردون ” در نشست هم اندیشی با خانواده های معظم شاهد و ایثارگر این شهرستان گفت: انتخابات پیش رو بسیار مهم است و کشور در پیچ تاریخی قرار دارد که مشکلات کشور بخصوص معضل بیکاری را باید از این مرحله حساس حل نمود و عده ای به دنبال این هستند که مترسک به مجلس بفرستند که تحت امر آنها بوده و مردم باید هوشیار باشد.
وی با بیان اینکه هیچگاه اخلاقیت را فدای بدست آوردن پست و مقام نکرده ام ، اظهارداشت: امروز به عنوان نماینده و وکیل شما می خواهم در جمع شما خانواده شهدا درد دلم و ناروایی هایی را که بر من شده است را بگویم.
تاج گردون افزود: انسان خیلی ناراحت می شود وقتی می بیند کسانی که نمی دانند جبهه چه بود و درد نکشیده اند امروز سوار بر این شده اند که عین جبهه آنها بوده اند، مدام من من می کنند که من بوده ام،من خون داده ام  اما این من کردن ها ریاکارانه است  و اگر جیهه ای هم دیده اید این من من کردن ها  اجر شما را از بین خواهد برد.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اظهار تاسف از من من کردن کسانی از جبهه و جنگ می گویند ، تصریح کرد: وقتی می بینم همین جبهه برای برخی ها ریا شده است قلبم به درد می آید.
تاجگردون با طرح این سوال که چه کسانی ارزش های جبهه و جنگ را فروختند؟ ادامه داد: همین چفیه ای که زمانی برای ما هم بالشت بود هم روکش و هم نماد جنگ ، امروز برای عده ای از نسل جدید مورد بی ارزشی قرارمی گیرد و به گونه ای شده است که آن را مسخره می کنند،
وی گفت: چرا عده ای با این ابزار مقدس جبهه و جنگ ریا و تزویر می کنند و چه کسی به شماها اجازه داد با ارزش ها اینگونه برخورد کنید؟
نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی افزود: چرا کسی و کسانی که نمی دانند جنگ چیست ۱۸ امضاء از پدر و مادران شهدا جعل می کند و به بالاترین نهاد نظارتی می دهند که تاجگردون ساواکی بوده است،تاجگردون ضد ولایت فقیه است،تاجگردون ضد ارزش هاست؟همین کارها را می کنید که کسی ناله فرزند شهید را نمی شنود.
نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: چرا به خودتان اجازه می دهید امضاء جعل کنید؟چه کسی به شماها اجازه داده است ارزش خون شهدا را ارزان بفروشید؟بدانید که تاجگردون هم اهل جبهه بوده است هم جزء خانواده شهدا و خون داده است.
تاجگردون گفت: لعنت خدا بر کسانی که استشهادهای دروغ گونه بر علیه من رواج می دهند که من مجبور شوم بگویم من جبهه ای و خاک خورده جبهه هستم.
نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی افزود: این روش ها غلط وبه دوراز اخلاق است و هیچکدام از افرادی که در زمان جنگ بودند فکر این روزها را نمی کردند و نگاهشان جناحی و ترک و لر و بویراحمد و باوی و … نبود و همه یک هدف داشتند و آن دفاع از این مرز و بوم بود.
تاج گردون گفت: همه بدانند من غلامرضا تاجگردون خاک خورده این شهر و نوکر مردم این دیار، چه تهمت بزنید چه نزنید ذره ای از آرمانهای انقلاب و جبهه و جنگ دست نخواهم کشید و در همین مسیر راه را ادامه خواهم داد و بدانید که من عین انقلاب و عین نظام هستم.
منتشر شده در :2016/02/09 - 01:02|شناسه خبر: 22765 704 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه